عکس/اتحاد هواداران فولاد و استقلال خوزستان

هواداران تیم‎های مختلف فوتبال استان از جمله هواداران فولاد خوزستان در کنار طرفداران استقلال خوزستان حاضر شده‎اند تا به تشویق نماینده فوتبال استان بپردازند.

ویلای شگفت انگیز مسی در زیر آب / تصاویر

شیخ مکتوم حاکم دبی از طرفداران لیونل مسی است و این دو ارتباط خوبی با یکدیگر دارند. مکتوم هر چند وقت یکبار مسی را به دبی دعوت می کند تا مهمان او باشد. اینبار برای لیونل مسی ، همسر و دو پسرش شرایطی ایده آل برای تعطیلاتی لوکس در نظر گرفته شده. مسی پس از پایان لالیگا به دبی می رود تا در ویلایی که بخشی از آن زیر آب است تعطیلات خود را سپری کند. مسی قصد دارد پس از پایان تعطیلات خود در دبی به آمریکا و سپس کشورش آرژانتین برود.

منزل شاهانه فوتبالیست لژیونر در زعفرانیه/عکس

این نمایی از منزل مسعود شجاعی بازیکن ملی پوش ایرانی شاغل در لیگ های اسپانیا و کشورهای عربی است. شجاعی پول بسیار خوبی از هفت فصل بازی اش در بیرون از کشور به جیب زده و اگر این سرمایه را در ایران به کار بگیرد خیلی هم خوب است.

عکس/آبی‌ها مرا می‌خواستند اما گفتم‌پرسپولیسی‌ام

کمال کامیابی نیا در گفت‌وگو با روزنامه خبر ورزشی از پیشنهاد استقلالی‌ها پرده برداشت.

عکس/ جناب‌خان با پیراهن تیم لیگ برتری در آزادی

در جریان بازی استقلال با فولاد، هواداران اهوازی عروسک جناب خان را به ورزشگاه آزادی برده بودند.

عکس/ دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس با شعار روز جهانی زمین پاک

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشور

تیم نفت تهران با پیروزی مقابل پدیده مشهد به رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد و پرسپولیس با مغلوب کردن ملوان جای استقلال تهران در رده دوم را گرفت.

تصاویر / دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سپاهان

تصاویر / رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در خرمشهر

عکس/گلزن قهرمانی نیم فصل از خوزستان آمد

مهدی زبیدی، آخرین بازیکنی که از فولادنوین به استقلال خوزستان پیوست، در ادامه درخشش با پیراهن تیم آبی پوش خوزستان، گل قهرمانی نیم فصل را وارد دروازه ذوب آهن کرد
قبلی۴بعدی