کد خبر: ۱۴۲۳۴۴
تاریخ انتشار:۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
اعلام آمادگی 20 کشور برای حضور در جام فجر وزنه برداری
20 کشور برای حضور در دومین دوره جام فجر وزنه برداری اعلام آمادگی کرده اند
20 کشور برای حضور در دومین دوره جام فجر وزنه برداری اعلام آمادگی کرده اند.

به نقل از فدراسیون وزنه برداری، دومین دوره رقابت های وزنه برداری جام فجر در شرایطی قرار است از تاریخ 19 اسفند به میزبانی اهواز برگزار شود که تاکنون حضور 20 کشور در این رویداد بین المللی قطعی شده است.

کشورهای اردن، آذربایجان، انگلیس، پاکستان، ایتالیا، ترکیه، رومانی، مجارستان، عراق، کویت، صربستان، تایلند، نیجریه، کامرون، تونس، لیبی، یمن، بنگلادش، اوگاندا و رومانی به صورت قطعی با ارسال اسامی وزنه برداران، کادرهای فنی و اجرایی خود به فدراسیون وزنه برداری ایران اعلام آمادگی کرده اند.

تیم ملی وزنه برداری آمریکا نیز لیست وزنه برداران و کادر فنی خود را برای حضور در تورنمنت فجر کاپ به فدراسیون وزنه برداری ارسال کرده و برای آمدن به کشورمان تمایل خود را اعلام نموده است، اما با توجه به مشکلاتی که از لحاظ صدور روادید برای آمریکایی ها در ایران وجود دارد، مشخص شدن قطعی وضعیت حضور وزنه برداران تیم ملی آمریکا بستگی به نظر نهایی مراجع ذی صلاح دارد.

همچنین طبق آمار و ارقام ارائه شده، تعداد کلیه افرادی که تاکنون برای شرکت در جام فجر اعلام آمادگی نموده اند (وزنه برداران، عوامل اجرایی، عوامل فنی، مسئولان عالی رتبه کنفدراسیون های قاره ای و نیز فدراسیون جهانی) 96 نفر است.