کد خبر: ۱۴۴۱۷۱
تاریخ انتشار:۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
نام نویسی ۴۲۰ داوطلب برای انتخابات شورای شهر و روستا در خرمشهر
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر از نام نویسی ۴۲۰ نفر برای شرکت در انتخابات. پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای این شهرستان تا پایان مهلت تعیین شده برای ثبت نام خبر داد
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر از نام نویسی ۴۲۰ نفر برای شرکت در انتخابات. پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای این شهرستان تا پایان مهلت تعیین شده برای ثبت نام خبر داد.

کاظم بهردینی امروز اظهار کرد: از میان ۴۲۰ داوطلب شرکت در انتخابات این دوره، ۱۴۹ نفر در حوزه شهری و ۲۷۱ نفر نیز مربوط به حوزه روستایی بود.

وی افزود: در حوزه شهری ۱۴۹ نفر برای شرکت در انتخابات حوزه خرمشهر  و ۲۷۱ نفر نیز برای شورای اسلامی مینوشهر اقدام کردند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر بر استقبال قابل توجه داوطلبان برای مشارکت در انتخابات شورای روستایی خبر داد و افزود: امسال از میان افراد ثبت نام شده برای شوراهای روستایی، ۲۴۰ نفر مربوط به بخش مرکزی و ۳۱ نفر داوطلب شرکت در انتخابات بخش مینوشهر بودند.

وی همچنین از مشارکت ۳۴ زن در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستای خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: امسال از۴۲۰ دواطلب ۳۴ نفر زن بودند که ۱۶ نفر آنها برای عضویت در شورای شهر و ۱۸ نفر دیگر برای حوزه روستایی اقدام کردند.

بهردینی در ادامه بر سلامت انتخابات تاکید کرد و گفت:  امسال ثبت نام در فضای مطلوب انجام شد و امیدواریم با رعایت قوانین از سوی داوطلبان همچون پرهیز از تبلیغات زودهنگام شاهد ادامه این روند و برگزاری انتخابات پرشور و سالم باشیم.