کد خبر: ۱۴۴۱۷۴
تاریخ انتشار:۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
شهردار شادگان :
المان شهری جدید در ميدان بسيج شادگان نصب می شود
المان شهری جدید در ميدان بسيج شادگان نصب می شودخوزنیوز: شهردار شادگان از نصب المان شهری جدید در میدان بسيج این شهر همزمان با فرا رسیدن سال نو خبر داد.
 
به گزارش خوزنیوز؛ حسن مزبانى پور اظهار کرد: يك المان شهری جدید برای نصب در میدان بسيج در قسمت ورودى شهر در نظر گرفته شده است.

وی  درخصوص مشخصات اين المان گفت: نام اين المان آزادى كه دارای 9 متر نیز ارتفاع دارد و از جنس بتن است كه در وسط ميدان بسيج نصب می شود.

شهردار شادگان تصريح كرد: این المان در سال نو نصب می شود و امیدواریم با نصب این المان بتوانیم علاوه بر ارتقاء کیفیت و بهبود فضای محیط شهری باعث ایجاد حس تعلق مکان و همچنین سبب انتقال هویت شهری را در شهروندان ایجاد نماییم.

وى در ادامه با اجراى طرح هاى متعدد، نورپردازى و تأمين روشنايى مناسب درسطح شهرشادگان در دستور كار قرار گرفته است افزود: روشنایی و نورپردازی پارك ها، ميادين و ورودى هاى سطح شهر شادگان جز اولویت‌ها محسوب می‌شود که طرح‌های زیبا و نوینی در این زمینه به کار گرفته شده است.

مزبانى پور درپايان همچنین با اشاره به اینکه پارک ها ، ميادين و ورودى های سطح  شهرشادگان ازلحاظ سیستم روشنایی دارای وضعیت مناسبی نبودند گفت: شهرداری شادگان با بکارگیری نیرو و امکانات پروژه بهبود و اصلاح روشنایی با نصب  انواع چراغ های پارکی با فرآیندی مناسبی آغاز نموده است و در حال حاضر شهردارى شادگان اقدامات گسترده ای را در جهت اصلاح سیستم روشنائی پارک ها، ميادين ، بوستان ها و در طرف ورودى اين شهرآغاز کرده است.