کد خبر: ۱۴۷۵۱۱
تاریخ انتشار:۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
سرپرست آموزش و پرورش شوش :
پروژه ساخت هنرستان خواجه نصیر شوش آغاز به‌کار کرد
پروژه ساخت هنرستان خواجه نصیر شهرستان شوش پس از وقفه چند ساله مجددا آغاز به‌کار کرد
سرپرست اداره آموزش و پرورش شوش گفت: پروژه ساخت هنرستان خواجه نصیر شهرستان شوش پس از وقفه چند ساله مجددا آغاز به‌کار کرد.

عبدالله رحیم خانی اظهار داشت: پروژه هنرستان خواجه نصیر شهرستان شوش با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی چند سالی به علت عدم تامین اعتبار کار ساخت آن متوقف شده است.

وی گفت: با پیگیری‌های مسئولان شهرستان این پروژه مجددا فعال شده و کار ساخت این هنرستان توسط پیمانکار مربوطه آغاز شده است.

رحیم خانی ادامه داد : تمام تلاش ما این است که این پروژه با ادامه تخصیص اعتبار روند تکمیل خود را به شکلی طی کند که در شهریور ماه به بهره‌برداری برسد و دانش‌آموزان عزیز  از این فضای آموزشی در سال تحصیلی 97-96 استفاده کنند.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شوش گفت: برای برطرف شدن مشکل برق مدارس جلسه‌ایی با رئیس اداره برق این شهرستان  تشکیل شد و در این نشست مشکلات مربوط به اشتراک برق مدارس شهر و روستای از جمله آموزشگاه بهار روستای احمد مولا، دبیرستان بینش شهر حر، دبستان سعدی روستان عین، دبستان افتخار و مدارس دیگری مورد بررسی قرار گرفت و قول همکاری و جهت رفع مشکلات برق مدارس داده شد.

رحیم‌خانی افزود: جهت سامان‌دهی پوشاک مدارس این شهرستان نظارت‌های دقیق بر فعالیت‌های تولیدی‌ پوشاک مدارس، نحوه عقد قرارداد آنها ونحوه توزیع پوشاک مدارس انجام می‌شود.