کد خبر: ۱۵۰۳۴۹
تاریخ انتشار:۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
حقوق اردیبهشت ماه کارکنان نیشکر هفت تپه پرداخت شد
شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه یک ماه از حقوق معوق کارکنان این شرکت را روز چهارشنبه پرداخت کرد
شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه یک ماه از حقوق معوق کارکنان این شرکت را روز چهارشنبه پرداخت کرد.

جمعی از کارکنان بخش های مختلف این شرکت در روزهای دوشنبه و سه شنبه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات معوقه خود تجمع صنفی برپا کردند.

به گفته آنان حقوق ماه های اردیبهشت ، خرداد و تیر96 ، پاداش کشت 95 و بن ماه رمضان 96 همچنین حقوق بهمن و اسفند 94 کلیه کارگران روزمزد شرکت تاکنون پرداخت نشده است.

کارکنان معترض این شرکت با تجمع در مسیر جاده سراسری اندیمشک - شوش - اهواز در صبح روز سه شنبه موجب ترافیک سنگین خودروها در این جاده سراسری شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه حقوق اردیبهشت ماه کارکنان این شرکت امروز ( چهارشنبه ) به حساب آنها واریز شده است.

با پرداخت یک ماه از حقوق معوق کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ، فعالیت در این شرکت به حالت عادی بازگشسته و کارگران و سایر کارکنان در بخش های مختلف شرکت در حال فعالیت هستند.

کشت و صنعت هفت تپه ، قدیمی ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که نیم قرن از تاسیس آن می گذرد و طبق اصل 44 قانون اساسی اواخر سال 1394 از سوی سازمان خصوصی سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد.

حدود چهار هزار نفر به صورت رسمی ، پیمانی ، قراردادی و پیمانکاری در بخش های مختلف این شرکت بزرگ تولید شکر مشغول کار هستند.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در 15کیلومتری شهر شوش در شمال خوزستان واقع است.