کد خبر: ۱۶۴۳۳۲
تاریخ انتشار:۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند خبر داد:
احداث مجموعه مدرن ورزشی و تفریحی در منطقه آزاد اروند توسط بخش خصوصی
مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند از ساخت بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی، تفریحی استان از طریق سرمایه‌گذار در محل تلاقی دو شهر آبادان و خرمشهر خبر داد.

پیمان ادیبی اظهار کرد: بررسی و برنامه‌ریزی برای واگذاری اهداف عمرانی ورزش منطقه به سرمایه‌گذاران در جهت ساخت، بهسازی، بازسازی و تجهیز در حال انجام است.

وی افزود: در همین راستا، دو مجموعه از اماکن ورزشی خود را طبق ماده 27 به سرمایه گذار واگذار کردیم و در حال حاضرچند مجموعه را نیزاز همین طریق آماده تحویل به سرمایه گذار است.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: سالن چندمنظوره واقع در هلال بریم و خوابگاه خرمشهر از طریق جذب سرمایه‌گذار بهسازی، تکمیل و تجهیز شده و به بهره‌برداری رسیده است.

ادیبی با اشاره به برنامه‌های آینده اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: در ادامه برنامه‌ها دو مجموعه دیگر در دست بررسی برای واگذاری به سرمایه‌گذار است.

وی بیان کرد: این دو مجموعه شامل استخر خلیج فارس و سالن ولیعصر (عج) آبادان است که برنامه‌یزی‌ها برای واگذاری این دو مجموعه به بخش خصوصی برای بازسازی و بهره‌برداری در دست انجام است تا این دو مکان ورزشی فرسوده به چرخه نوسازی و استفاده عموم بازگردد.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد گفت: یک مجموعه نیز که در محل تلاقی دو شهر آبادان و خرمشهر، جنب ساختمان جدید سازمان منطقه آزاد اروند واقع شده است، به سرمایه‌گذار واگذار شده تا در آینده این مکان به یک مجموعه ورزشی تفریحی مجهز با استانداردهای به‌روز و نمایی منحصر به‌فرد ساخته و در اختیار عموم قرار گیرد.

ادیبی در پایان عنوان کرد: این مجموعه شامل پارک‌های مجهز و مدرن، سالن‌‌های ورزشی چند منظوره و اماکن تفریحی است.