کد خبر: ۱۶۷۲۸۹
تاریخ انتشار:۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
تلویزیون اینستاگرام (IGTV) برای ویدیوهای یک ساعته
اینستاگرام از IGTV (تلویزیون اینستاگرامی) رونمایی کرد؛ مگ یاد نخستین‌ رسانه‌ فارسی زبان است که به‌ این قابلیت دسترسی پیدا کرده است. در این پلتفرم ویدیویی جدید اینستاگرام (IGTV) می‌توانید ویدیوهایی تا سقف ۱ ساعت بارگذاری کنید که مطمئنا نحوه تعامل کاربران با اپلیکیشن را برای همیشه تغییر خواهد داد.

با این سرویس جدید، کاربران اینستاگرام می‌توانند بر خلاف گذشته ویدیوهایی طولانی تر از ۶۰ ثانیه تا مدت زمان یک ساعت به اشتراک بگذارند. قابلیت (تلویزیون اینستاگرامی) IGTV ویدیوها را به صورت عمودی (پرتره) نشان خواهد داد، اینستاگرام معتقد است این حالت طبیعی استفاده کاربران تلفن همراه است.

تلویزیون اینستاگرام (IGTV) برای ویدیوهای یک ساعته

کوین سیستروم، بنیانگذار اینستاگرام به مگ یاد گفت ویدیو، خانه بهتری در تلفن‌های همراه نیاز داشت. او گفت آمارها نشان می‌دهد مردم زمان کمتری در مقابل تلویزیون سپری می‌کنند و بیشتر روی تلفن‌های همراهشان ویدیو تماشا می‌کنند.

کاربران خواهند توانست بر خلاف گذشته از روی کامپیوتر هم فایل‌هایشان را آپلود کنند و مانند یوتیوب برای خود کانال ایجاد کنند. مگ یاد در میان اولین رسانه‌هایی است که IGTV برایش فعال شده است. اگر دسترسی به IGTV برای شما هنوز فعال نشده نگران نباشید، اینستاگرام این قابلیت را به تدریج برای همه کاربرانش فعال خواهد کرد. فقط مطمئن شوید آخرین نسخه اینستاگرام را روی تلفن همراهتان نصب کرده اید.