کد خبر: ۱۸۴۸۰۰
تاریخ انتشار:۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
اردوی تدارکاتی استقلال خوزستان در تهران برگزار می‌شود
اردوی آمادگی تیم استقلال خوزستان از روز چهارشنبه در تهران آغاز می‌شود.
به منظور کسب آمادگی برای حضور قدرتمندتر در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم استقلال خوزستان اردویی تدارکاتی برگزار می‌کند.

اردوی تدارکاتی تیم استقلال خوزستان از روز چهارشنبه دوم مرداد ماه آغاز می‌شود که شاگردان عبدالمجید باقری‌نیا زیر نظر کادر فنی تمرینات لازم را انجام می‌دهند.

شاگردان عبدالمجید باقری‌نیا در استقلال خوزستان به منظور حضور بهتر در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به اردوی تهران اعزام می‌شوند.

باقری‌نیا علاوه بر انجام تمرینات مورد نیاز تیم، به منظور محک زدن شاگردان خود در اردوی تدارکاتی تهران چند بازی دوستانه را نیز در نظر گرفت.

بر همین اساس بازیکنان استقلال خوزستان در دیداری دوستانه مقابل تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که با هدایت عبدالله ویسی به تازگی به لیگ برتر صعود کرد به میدان می‌روند.

تقابل شاگردان عبدالمجید باقری‌نیا در تیم استقلال خوزستان و عبدالله ویسی در شاهین شهرداری بوشهر روز پنجشنبه سوم مرداد ماه انجام می‌شود.

همچنین به منظور حضور بهتر در مسابقات لیگ دسته یک کشور تیم استقلال خوزستان یک بازیکن جدید جذب کرد.

مهدی نیایش‌پور مهاجم فصل گذشته تیم اکسین البرز پس از توافقات صورت گرفته با امضای قراردادی به تیم استقلال خوزستان پیوست.

وی به عنوان بهترین گلزن در تاریخ لیگ برتر زیر  21 سال ایران در سال 1392 شناخته می‌شود که با زدن 25 گل در 16 بازی در لیگ برتر زیر 21 سال ایران توانست رکورد 16ساله را جابه جا کند و رکوردی دست نیافتنی را ازآن کند که این رکورد هنوز ماندگار است.

مهدی نیایش‌پور در سال 1371 در بهبهان به دنیا آمد که بازی در تیم‌های فولاد خوزستان، فولادنوین خوزستان، ملی حفاری اهواز، استقلال اهواز، گل ریحان البرز و اکسین البرز از سوابق ورزشی او است.

تیم استقلال خوزستان چند دوره در مسابقات لیگ برتر حضور داشت ولی متاسفانه فصل قبل به دلیل مشکلات به‌وجود آمده، به لیگ دسته یک سقوط کرد.

آبی‌پوشان خوزستانی در پانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر با سرمربی‌گری عبدالله ویسی توانستند 54 امتیاز کسب کنند و با تفاضل گل قهرمان این دوره شود.