کد خبر: ۱۸۷۷۱۷
تاریخ انتشار:۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
چند خبر از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان
 سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: سوشا مکانی دروازه بان تیم ما که در بازی با سپاهان از ناحیه صورت مصدوم شده بود، به بازی با شهر خودرو می رسد.

ابوذر شجاعی   اظهار داشت: مکانی در بازی گذشته به خوبی درون دروازه تیم ظاهر شد و موقعیت های خوبی را از حریف گرفت، در بازی های گذشته عملکرد خوبی داشتیم و امیدوارم در مقابل شهر خودرو بازی خوبی به نمایش بگذاریم و سه امتیاز را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه در بازی با شهر خودرو یک بازیکن مصدوم داریم گفت: عباس عسگری که در جریان بازی با استقلال از ناحیه رباط صلیبی پا آسیب دید دیدار برابر شهر خودرو را از دست داد.

سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: متاسفانه در بازی با سپاهان قدری تماشاگران این تیم به ما فحاشی کردند که شایسته نبود، ما یک تیم مردمی و با هوادار بسیار هستیم لذا امیدوارم بتوانیم مجوز لازم را بگیریم و تماشاگرانمان از تماشای بازی های خانگی بهره مند شوند.

تیم ما امسال خوب و یک دست است و در هر بازی بازیکنان ما بسیار جنگنده ظاهر می شوند. در پنج هفته نخست با وجود اینکه با تیم های مدعی لیگ بازی داشتیم اما هیچ کم و کسری نسبت به آنها نداشتیم در حالی که از نظر بودجه چندین برابر ما هزینه کردند.

تیم نفت مسجدسلیمان با گذشت چهار هفته از رقابت های لیگ برتر با چهار امتیاز در مکان یازدهم رده بندی قرار دارد.