کد خبر: ۲۰۱۶۱۴
تاریخ انتشار:۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
نجات ۳۰ نفر در آتش سوزی یک مجتمع مسکونی اهواز
 رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی در منطقه زیتون کارمندی گفت: آتش نشانان همزمان با مهار آتش، ۳۰ نفر از ساکنان این مجتمع را نجات دادند.

به گزارش  روابط عمومی سامان آتش‌نشانی اهواز، ابراهیم قنبری در این خصوص اظهارداشت: ساعت ۱۲:۵۶ دقیقه امروز چهارشنبه طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، آتش سوزی منزل مسکونی در مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی در منطقه زیتون کارمندی خیابان هدایت اطلاع رسانی شد و آتش نشانان ایستگاه ۹۹ همراه با تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که آتش سوزی در طبقه چهارم مجتمع مسکونی روی داده و دود غلیظی راهروها و طبقات ساختمان را در بر گرفته است.

قنبری افزود: آتش نشانان به ۲ گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از ورود به ساختمان با استفاده از تجهیزات تخصصی اقدام به مقابله با آتش کردند و گروه دوم با تجهیز خود به دستگاه تنفسی به طبقات مختلف ساختمان رفتند و اقدام به جستجو و خارج کردن افراد گرفتار در میان دود و حرارت کردند.

وی با بیان اینکه ۳۰ نفر از ساکنان این مجتمع به سلامت از ساختمان خارج و به محل امن منتقل شدند، گفت: ماموران آتش نشانی شعله‌های آتش را در طبقه چهارم مهار و از سرایت آن به دیگر واحدهای مجتمع جلوگیری کنند.

براساس این گزارش، علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اتصال برق کولر گزارش شده است.