کد خبر: ۲۰۳۰۲۹
تاریخ انتشار:۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
افتتاح دبستان هشت کلاسه در ماهشهر
  دبستان دخترانه هشت کلاسه حضرت رقیه (س) در شهرستان ماهشهر به بهره‌برداری رسید.

علی قربانی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان امروز (۱۱ تیر) در حاشیه مراسم افتتاح دبستان هشت کلاسه در ماهشهر ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند پتروشیمی مارون طی سال‌های اخیر در این شهرستان و خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: این عمل نیکو و خداپسندانه شما خیرین ماندگار و باقیات الصالحاتی برای شما است و چنین فضاهایی باعث رشد و مهد پرورش فرزندان ما می‌شود که آینده جامعه را می‌سازند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: باوجود تمام سختی‌ها تا پایان امسال در شهرستان ماهشهر ۴۴ کلاس درس به ظرفیت فضاهای آموزشی این شهرستان افزوده خواهد شد.

قربانی با اشاره به جزئیات پروژه افتتاح شده، بیان کرد: دبستان هشت کلاسه حضرت رقیه (س) به همت شرکت پتروشیمی مارون با زیربنای ۶۳۴ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال احداث و تحویل دانش آموزان عزیز که سرمایه‌های آینده ساز میهن اسلامی ما هستند، قرار گرفته شد.

وی در ادامه با اشاره به طرح تحولی آجر به آجر گفت: فلسفه وجودی این طرح جمع آوری کمک‌های کوچک با وجود داشتن قلب‌های بزرگ است، حتی دانش آموزان و اولیای مدرسه هم می‌توانند در ساخت مدرسه خود شرکت کنند و سهمی داشته باشند.

همچنین زیبا صالح‌پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز استان همگام با اداره کل نوسازی مدارس در جهت رفع محرومیت و ایجاد فضای مناسب جهت برقراری عدالت آموزشی گام برمی‌دارد، امیدواریم روزی برسد که همه دانش آموزان در مدارسی ایمن و مستحکم تحصیل کنند.