کد خبر: ۲۰۳۴۰۴
تاریخ انتشار:۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
تقویت امنیت مرز‌های کشور با استفاده از تجهیزات الکترونیکی
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور گفت: تقویت امنیت مرز‌های کشور، مبارزه با قاچاق و تردد‌های غیرمجاز با استفاده از تجهیزات الکترونیکی امکانپذیر می‌شود.

 سردار سرتیپ احمدرضا گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور روز چهارشنبه در جریان بازدید از پاسگاه‌های مرزی غرب خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: تجهیزات پیشرفته الکترونیکی برای تقویت امنیت مرز‌های کشور و مبارزه با قاچاق و تردد‌های غیرمجاز مرزی استفاده می‌شود.

او اظهار داشت: بخشی از این تجهیزات پیشرفته شامل؛ وسایل اپتیکی برای پایش تصویری بهتر و واقعی‌تر مرز‌ها، تحویل مرزبانی شده و بخشی دیگر از تجهیزات شامل؛ ناوگان خودرویی مناسب، سبک و پرتحرک که متناسب با شرایط اقلیمی گرم و خشک است به زودی تحویل مرزبانی خواهد شد.

سردار سرتیپ گودرزی با بیان اینکه مرزبانی برای حفظ امنیت مرز‌ها و به تبع آن امنیت و حریم کشور از تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته روز بهره خواهد برد، تصریح کرد: مرزبانی از تاثیرگذارترین پایه‌های امنیت ملی کشور است، از این رو حفظ امنیت مرز‌ها همواره در اولویت نخست نیروی انتظامی بوده و است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور با اشاره به انگیزه بالای مرزبانان غیور کشور در حفاظت و صیانت از مرز‌های آبی و خاکی کشور بیان داشت: امروز سربازان و مرزبانان ما همچون دوران دفاع مقدس، با انگیزه بالا نگهبان مرز‌های کشور هستند. ما در مواجهه با چنین مرزبانان غیور و شجاعی که در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی به وظایف الهی و ملی خود عمل می‌کنند احساس غرور می‌کنیم.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور در نخستین سفر خود به خوزستان و در بازدید از پاسگاه‌های مرزی غرب استان، امنیت مرز‌ها را بسیار مطلوب توصیف کرد.