تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۰۰۴۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل دامپزشکی خوزستان خبر داد:
اجرای طرح کد رهگیری روی میگوی خوزستان
کد رهگیری شامل تاریخ تولید و مصرف و نام عرضه کننده است و با نصب کد رهگیری محصولات مجاز و غیر مجاز قابل شناسایی خواهند شد
مدیر کل دامپزشکی خوزستان از اجرای طرح کد رهگیری روی میگوی پرورشی استان خبر داد.

مصطفی کنارکوهی امروز اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف و سیاست‌های سازمان دامپزشکی کشور در سال جاری، تضمین کیفیت فرآورده‌های خام دامی از جمله آبزیان از طریق اجرای ردیابی و شناسایی و درج کد رهگیری بر روی این گونه فرآورده‌های دامی است، اداره کل دامپزشکی خوزستان اجرای طرح کد رهگیری بر روی میگوهای صید شده از مزارع پرورش سایت چوئبده آبادان را آغاز کرد.

وی اضافه کرد: تشکیل جلسات متعدد با بخش‌های مرتبط و بسترسازی مناسب جهت همکاری همه جانبه برای اجرای طرح مذکور، الزام شرکت‌های عمل آوری آبزیان به تجهیز کارگاه خود به دستگاه جت پرینتر ویژه درج کد رهگیری بر روی محصول و دریافت گواهی حمل بهداشتی ـ قرنطینه‌ای از سیستم یکپارچه قرنطینه از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای این طرح است.

مدیر کل دامپزشکی خوزستان تصریح کرد: کد رهگیری شامل تاریخ تولید و مصرف و نام عرضه کننده است و با نصب کد رهگیری محصولات مجاز و غیر مجاز قابل شناسایی خواهند شد که مصرف کنندگان می‌توانند با ارسال شماره کد رهگیری به سامانه پیامکی 30008903 به همه اطلاعات محصول دسترسی یابند.

کنارکوهی در پایان عنوان کرد: پیشتر درج کد رهگیری بر روی محصول مرغ کشتار روز و آلایش مرغ در استان خوزستان صورت پذیرفته است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار