تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۰۰۵۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد:
هجوم طوفان ریزگرد به‌خوزستان؛ کاهش دید تا ۵۰ متر
پدیده ریزگرد به‌علت وزش بادهای شدید و جریان همرفتی و همچنین پدیده شرجی به‌علت جریانات جنوبی مشکلاتی برای تنفس خوزستانی‌ها ایجاد کرده است
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: پدیده ریزگرد به‌علت وزش بادهای شدید و جریان همرفتی و همچنین پدیده شرجی به‌علت جریانات جنوبی مشکلاتی برای تنفس خوزستانی‌ها ایجاد کرده است.

کوروش بهادری اظهار داشت: دو پدیده شرجی و ریزگرد نفس هم‌استانی‌های خوزستانی را تنگ کرده و این پدیده تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.

وی افزود: هم‌اکنون دید افقی در خوزستان کاهش یافته به‌گونه‌ای که در شهرستان ماهشهر میزان دید به‌کمتر از 50 متر رسید و البته شهرستان‌های دیگر خوزستان نظیر دزفول، اهواز و بستان از این موضوع مستثنی نیستند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: انتظار تندبادها و طوفان لحظه‌ای در خوزستان را داریم و صیادان باید به مواج بودن خلیج‌فارس توجه کرده و مسئولان شهری و استانی تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

وی عنوان کرد: بارش‌های پراکنده را هم در خوزستان شاهد بودیم و در شهرستان باغملک میزان بارندگی به 16میلی‌متر و در شهرستان بهبهان 8 میلی‌متر گزارش شده است.

بهادری اظهار داشت: بارندگی در شهرستان‌های دیگر خوزستان نظیر اندیمشک ادامه دارد که فردا این میزان بارش‌ها مخابره می‌شود.

وی افزود: همچنین پدیده شرجی نیز بر مشکلات آب‌ و‌ هوایی خوزستان اضافه شده و رطوبت بالای 80 درصد را در خوزستان شاهد هستیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار