تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۶۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان خبر داد:
لغو دو پرواز شب گذشته در اهواز/ اکنون شرایط پرواز‌ها عادی است
پروازهای فرودگاه اهواز از ساعات اولیه صبح امروز برقرار شده است. امروز تنها یک پرواز قشم ایر مسیر تهران اهواز و بالعکس با اعلام شرکت فوق به خاطر بدی آب و هوای اهواز تعطیل شد
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: شب گذشته دو پرواز ایرتور از اهواز به مقصد کیش و تهران لغو و پنچ پرواز نیز با تأخیر انجام شد.

محمد سعید شرفی اظهار کرد: پروازهای فرودگاه اهواز از ساعات اولیه صبح امروز برقرار شده است. امروز تنها یک پرواز قشم ایر مسیر تهران اهواز و بالعکس با اعلام شرکت فوق به خاطر بدی آب و هوای اهواز تعطیل شد. البته فرودگاه اهواز برای انجام پرواز‌ها هیچ مشکلی نداشته و آن‌ها خودشان تصمیم به لغو پرواز گرفتند.

وی افزود: خوشبختانه امروز هیچ مشکلی پیش نیامده و با توجه به دستگاه‌های ناوبری فرودگاه تمام پرواز‌ها انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان تصریح کرد: روز گذشته پرواز ساعت ۱۹ و پنج دقیقه ایرتور ۹۱۶ به کیش و پرواز ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه ایرتور ۸۰۵۷ به مقصد تهران کنسل شد.

شرفی بیان کرد: تعداد پنج پرواز نیز شب گذشته با تأخیر انجام شد.

میزان گردوغبار در ساعت ۹ صبح امروز در شهر اهواز دو هزار و ۴۱۵، اندیمشک ۱۱۹، دزفول ۱۶۴، شوش دو هزار و ۵۹، شوشتر دو هزار و ۳۲۹، سوسنگرد شش هزار و ۷۳۷، عین دو اهواز سه هزار و ۵۹۲، بهبهان ۶۶، آبادان ۱۹۸ میکروگرم بر مترمکعب است.

به عبارتی با احتساب استاندارد جهانی غلظت گردوغبار می‌توان نتیجه گرفت که هم‌اکنون غلظت گردوغبار در شهر اهواز ۱۶ برابر، شوشتر ۱۵ برابر و سوسنگرد ۵۰ برابر حد مجاز است که نشان می‌دهد شرایط در شهرهای خوزستان غیرعادی و در سوسنگرد و شهرهای اطراف بحرانی است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار