تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۰۱۱۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سارقان به عنف به قتل بانوی دزفولی اعتراف کردند
دو سارق به عنف که هجدهم شهریورماه حین سرقت از یک منزل مسکونی در دام پلیس گرفتار شدند به قتل بانوی دزفولی اعتراف کردند
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول با تایید خبر دستگیری عوامل قتل بانوی دزفولی گفت: دو سارق به عنف که هجدهم شهریورماه حین سرقت از یک منزل مسکونی در دام پلیس گرفتار شدند به قتل بانوی دزفولی اعتراف کردند.

یک زن میانسال یکم تیرماه امسال در منطقه جنوب شهر دزفول ربوده شده و پس از سرقت زیورآلات به قتل رسید.

جسد این زن پس از چند روز جست و جو توسط نیروی انتظامی در بخش شاوور شهرستان شوش پیدا شد.

سرهنگ عبدالسادات دستاران دوشنبه در تشریح چگونگی دستگیری دو نفر سارق به عنف و عوامل قتل بانوی دزفول گفت:یک تیرماه سالجاری خبری مبنی بر قتل یک خانم مسن به پلیس آگاهی شهرستان دزفول اعلام شد و این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کار آگاهان پلیس آگاهی دزفول قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری دو سارق به عنف در هجدهم شهریورماه حین سرقت از یک منزل اظهار کرد:این دو سارق در بازجویی فنی پلیس به قتل خانم مسنی برای سرقت طلاجات و رها کردن جسد وی در یکی از شهرهای همجوار اعتراف کردند.

سرهنگ دستاران در خاتمه با بیان اینکه متهمان علاوه بر قتل به یک فقره سرقت مسلحانه از پمپ بنزین در حاشیه شهر دزفول نیز اعتراف کرده اند بیان داشت:متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

این دو متهم هجدهم شهریورماه به زور و با صورتی پوشیده به قصد سرقت وارد یک منزل مسکونی در کوی مقاومت دزفول شدند که با هوشیاری و شلیک پلیس زمین گیر و دستگیر شدند.

مجرمان در بازجویی فنی به یک فقره سرقت مسلحانه از یک پمپ بنزین در حاشیه شهرستان دزفول نیز اعتراف کردند.

انتشار خبر دستگیری عوامل قتل این بانوی دزفولی موجب خوشحالی مردم این شهرستان شده و شهروندان دزفولی خواستار اشد مجازات عوامل این جنایت شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار