تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۰۱۱۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس عنوان کرد:
اختصاص 2 میلیارد تومان به بخش کشاورزی رامهرمز
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 2 میلیارد تومان به بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 2 میلیارد تومان به بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

شمس الله بهمئی ظهر امروز در همایش کشاورزان این شهرستان اظهار کرد: باید برای استفاده بهینه از مصرف آب، کشاورزان را تشویق به استفاده از آبیاری تحت فشار کنیم و جهاد کشاورزی این آمادگی را دارد.

وی ادامه داد: به منظور افزایش تولید بذر باید کارگروه‌های تخصصی در این زمینه تلاش مضاعف کنند تا بر روی بهره‌وری کشاورزی ما اثر مطلوب را بگذارد و کیفیت نهاده‌های کشاورزی بالاتر برود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در خصوص تشکیل تعاونی‌های کشاورزی تصریح کرد: باید کشت‌های یکپارچه را با تشکیل تعاونی‌های کشاورزی رونق داده تا بتوان به تولیدات بیشتری دست پیدا کرد.

وی، پیرامون مشکل نهر «حکمی»، زمین‌های منطقه شهریاری و مربچه نیز توضیحاتی داد و گفت: مشکلات این مناطق در حال پیگیری بوده و امیدواریم که هر چه سریع‌تر مشکل آب کشاورزی این مناطق حل شود.

بهمئی در خصوص اجرای طرح مقام معظم رهبری در حوزه کشاورزی در این شهرستان افزود: در حال حاضر در رامهرمز در ناحیه چپ زمین‌های کشاورزی مشکل وجود دارد که در حال رایزنی و حل مشکل با میراث فرهنگی برای عبور کانال از زمین‌های محدوده میراث فرهنگی بوده و در ناحیه 3 نیز در حال پیگیری برای رفع مشکل هستیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس در پایان در رابطه با آب شرب شهر رامهرمز گفت: شبکه آب رامهرمز فرسودگی بسیار شدیدی دارد و هدر رفت آب بسیار زیاد است که نیازمند به تامین بودجه‌های کلان و ملی دارد که در حال پیگیری و رفع مشکل به‌صورت مرحله به مرحله هستیم.

در این همایش که فرماندار، مسئولان شهری و نمایندگان صنفی کشاورزان مشکلات مناطق و محدوده‌های کشاورزی خود را بیان کردند که در پایان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، از اختصاص 2 میلیارد تومان به بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار