تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۰۱۳۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش تقویت تعاونی های مرزنشینان را خواستار شد
تسریع در فعال سازی تعاونی مرزنشینان در شهرستان شوش باید به عنوان یک اولویت اقتصادی مورد توجه دستگاههای اجرایی این شهرستان قرار گیرد
فرماندار شوش تعاونی های مرزنشینان را فرصتی برای رونق اقتصادی این شهرستان دانست و گفت: تقویت تعاونی های مرزنشینان در راستای کسب و کار در شهرستان شوش ضروری است.

رضا نجاتی چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات شرکت های تعاونی مرز نشینان شهرستان شوش در جمع مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت های تعاونی با اشاره به دستور استاندار خوزستان در خصوص تسهیل در مبادلات مرزی استان افزود:تسریع در فعال سازی تعاونی مرزنشینان در شهرستان شوش باید به عنوان یک اولویت اقتصادی مورد توجه دستگاههای اجرایی این شهرستان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از تعاونی های مرز نشینان وظایفی بر عهده همه دستگاه های اجرایی از جمله اداره صنعت، معدن و تجارت ، گمرک و هنگ مرزی گذاشته شده از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش خواست در خصوص توسعه تعاونی های مرزنشینان اقدام کند.

فرماندار شوش با تاکید بر حمایت از تعاونی های مرزنشینان، گفت: این اقدام در جهت تامین معیشت روستاییان مرزنشین و بهره مندی آنان از مزایای بازارچه های مرزی و تولید اشتغال در شهرستان مهم و اثر گذار است.

وی اظهار داشت: با فعالیت قانونی و موثر این شرکت ها علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان مشکل تامین کالاهای اساسی مورد نیاز بازار و مردم نیز حل خواهد شد.

در این نشست مدیران عامل شرکت های تعاونی مرزنشینان شهرستان شوش به بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

شهرستان شوش 9 کیلومتر با کشور عراق مرز مشترک دارد که می توان از این ظرفیت برای ایجاد بازارچه مرزی مشترک برای انجام مبادلات تجاری با کشور عراق در راستای رونق منطقه شمال استان خوزستان بهره گرفت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار