تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۰۱۵۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره پست دزفول خبر داد:
آغاز ثبت‌نام متقاضیان کارت ملی هوشمند در دزفول
با تلاش و پیگیری‌های لازم و تجهیز باجه الکترونیکی و راه اندازی این سرویس در اداره پست مرکزی دزفول، از امروز ثبت نام کارت ملی هوشمند متقاضیان در این اداره صورت می‌گیرد
رئیس اداره پست دزفول از آغاز ثبت‌نام متقاضیان کارت ملی هوشمند در اداره پست این شهرستان خبر داد.

غلامرضا ستایش‌مهر امروز اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های لازم و تجهیز باجه الکترونیکی و راه اندازی این سرویس در اداره پست مرکزی دزفول، از امروز ثبت نام کارت ملی هوشمند متقاضیان در این اداره صورت می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به شعار امسال شرکت پست مبنی بر پست هوشمند در خدمت مردم و گستردگی شبکه پستی و قابلیت‌های فراوان در بخش خدمت رسانی و توزیع در اقصی نقاط، می‌توان بسیاری از خدمات الکترونیکی و نیابتی ادارات را در محل به شهروندان ارائه داد.

رئیس اداره پست دزفول اضافه کرد: در راستای پست هوشمند و خدمت رسانی به مردم و با همکاری و تعاملات صورت گرفته با اداره ثبت احوال در باجه مرکزی دزفول، چهار باجه الکترونیک مخصوص ثبت نام کارت ملی هوشمند در حال ثبت درخواست متقاضیان هستند.

ستایش‌مهر ادامه داد: اداره پست با انجام خدمات نیابتی باعث شده که ارباب رجوع از مراجعات متعدد و تردد شهروندان در ادارات مختلف و هدر دادن زمان جلوگیری کرده و کمک بسزایی در مدیریت زمان و هزینه به جامعه شود.

وی تصریح کرد: این اداره آمادگی دارد با شناسایی خدمات نیابتی ارگان‌ها و سازمان‌ها و با توجه به امکانات و گستردگی شبکه پستی و خدمات دهی سریع در همه نقاط دزفول و حومه نسبت به انجام خدمات سایر ادارات در باجه مرکزی این اداره اقدام کند.

ستایش‌مهر در پایان ضمن موفقیت آمیز بودن خدمات نیابتی ادارات و سازمان‌ها توسط شبکه پستی افزود: ادارات و سازمان‌ها می‌توانند نسبت به شناسایی خدمات قابل واگذاری به شرکت پست اقدام و در این زمینه اداره پست دزفول نیز آماده همکاری با همه ارگان‌ها جهت ارائه خدمات به شهروندان است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار