تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۰۱۹۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عبور از بحران آب روستایی در تابستان امسال
خشک شدن 30 حلقه چاه، کاهش دبی رودخانه، خشکسالی و کمبود اعتبارات سبب شدند تا سالی سخت و بحرانی را سپری کنیم، هرچند که به سلامت از آن عبور کردیم
خوزنیوز: مدیر آب و فاضلاب روستایی خوزستان با بیان این‌که تابستان امسال هم یکی از سال‌های بحرانی و سخت برای مجموعه آب روستایی در کل استان بود، گفت: خشک شدن 30 حلقه چاه، کاهش دبی رودخانه، خشکسالی و کمبود اعتبارات سبب شدند تا سالی سخت و بحرانی را سپری کنیم، هرچند که به سلامت از آن عبور کردیم.

به گزارش خوزنیوز؛ درویشعلی کریمی در بازدید از امور آب و فاضلاب روستایی کلانشهر اهواز اظهار کرد: با توجه به گستردگی کار و افزایش جمعیت و ظرفیت خدمات‌دهی انتظار می‌رود روحیه خستگی ناپذیری و کار شبانه‌روزی در نسل‌های بعد هم وجود داشته باشد.

وی با بیان این‌که این مشکلات و کمبودها موجب پختگی و افزایش تجربه کارکنان شده است، عنوان کرد: از بارزترین ویژگی‌های مجموعه آبفا روستایی در سطح استان وجود نیروی انسانی متعهد و دلسوز است که علی‌رغم کمبودهایی که وجود داشت، با تلاش و تعهد به کار خود ادامه دادند.

مدیر آب و فاضلاب روستایی خوزستان افزود: ارزش و هویت مجموعه آب روستایی و مدیران با سخت‌کوشی و تعهد کارکنان گره خورده که اگر این نیروی انسانی نباشد هویتی هم وجود نخواهد داشت. بنابراین هر مجموعه باید در ابتدا نیروی انسانی خود را با جدیت مورد توجه قرار دهد تا بتواند بهترین عملکرد را در خدمات‌دهی به مردم داشته باشد.

کریمی با بیان این‌که مردم انتظار خدمت‌رسانی دارند و قدردان خدمات ارایه شده خواهند بود، گفت: علی‌رغم همه کارهایی که صورت می‌گیرد، هنوز مشکلات وجود دارد که برای جبران آن‌ها باید بیش از پیش تلاش کرد. مردم روستا مشکلات و درد دل‌هایی نیز دارند که باید رفت و از نزدیک با آن‌ها روبه‌رو شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
0
0
خوزستان به مديران دلسوز ،باتجربه و کارداني مثل شما نياز دارد،واقعا خسته نباشيد
:
:
:
آخرین اخبار