تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۰۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقی‌زاده در "جشن شکوفه‌ها":
آحاد جامعه تا پایان سال تحصیلی کنار دانش‌آموزان باشند
از اولیاء دانش‌آموزان و تمام آحاد جامعه می‌خواهیم که از امروز و آغاز سال تحصیلی، تا پایان سال در کنار دانش‌آموزان باشند
مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان در مراسم جشن شکوفه‌ها از اولیاء دانش‌آموزان و تمام آحاد جامعه درخواست کرد که از امروز تا پایان سال تحصیلی در کنار دانش‌آموزان باشند و با آگاهی از فرایند آموزش‌وپرورش و تعامل کامل با مدرسه در امر تربیت و آموزش فرزندان این سرزمین همکاری کنند.

محمد تقی‌زاده در آیین جشن شکوفه‌ها ویژه شروع سال تحصیلی‌ برای کلاس اولی‌ها‏، که صبح امروز سه‌شنبه 31 شهریورماه هم‌زمان با سراسر کشور در دبستان اروند کوی فدائیان اسلام (نیوساید) اهواز برگزار شد، اظهار کرد: دانش‌آموزان باید از ساده‌ترین مهارت‌های زندگی شناخت کامل و درستی داشته باشند.

وی افزود: دوستی، محبت، همکاری و مشارکت، انسجام و وحدت واژه‌هایی هستند که دانش‌آموزان باید معنا و مفهوم آن‌ها را به‌خوبی درک و با آن‌ها آشنا شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با اشاره به آغاز سال تحصیلی و ورود دانش‌آموزان جدید به مدارس، گفت: اگر در فصل نخست زندگی، مسیر و هدف به‌خوبی مشخص شود، در سایر فصول زندگی با مشکلی مواجه نخواهیم بود و قطعأ در کسب علم و دانش و اقتصادی بهتر برای جامعه مشکلی نخواهیم داشت.

تقی‌زاده با بیان این‌که اگر دانش‌آموز ما در این بخش زندگی موفق شود و هدف و جهت آن به‌خوبی مشخص و هموار و مسیر آن روشن باشد، ادامه راه با کمترین مشکل مواجه خواهد شد، تصریح کرد: جامعه، مردم و مسئولان باید تلاش کنند تا آموزش‌وپرورش در بخش نخست زندگی دانش‌آموزان موفق باشد.

وی اظهار کرد: از اولیاء دانش‌آموزان و تمام آحاد جامعه می‌خواهیم که از امروز و آغاز سال تحصیلی، تا پایان سال در کنار دانش‌آموزان باشند و با آگاهی پیداکردن نسبت به فرایند آموزش‌وپرورش و تعامل کامل با مدرسه در امر تربیت و آموزش فرزندان این سرزمین همکاری کنند.

همچنین در این مراسم پیام وزیر آموزش‌وپرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی قرائت شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار