تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۰۲۰۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه اندیمشک:
فرهنگ ایثار و شهادت بیمه‌کننده کشور در برابر دشمنان است
فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگی ارزشی و ماندگار است که کشورمان را در برابر هرگونه خطری بیمه می‌کند و لازم است برای نهادینه شدن آن در بین نسل سوم از هیچ کوششی دریغ نکنیم
امام جمعه اندیمشک گفت: فرهنگ ایثار و شهادت بیمه‌کننده کشور در برابر هرگونه خطر و تجاوز دشمنان است.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که با حضور یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی و بسیج برگزار شد اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت بیمه کننده کشور در برابر تجاوز بیگانگان و دشمنان نظام اسلامی است.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگی ارزشی و ماندگار است که کشورمان را در برابر هرگونه خطری بیمه می‌کند و لازم است برای نهادینه شدن آن در بین نسل سوم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

امام جمعه اندیمشک اضافه کرد: توجه به فرهنگ عاشورا و قیام سیدالشهدا در شکل گیری نظام اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ما به طور واضح و مشهود قابل لمس است.

خدامی یادآور شد: امروز هم در مقابله با غرب نیازمند کلام و راه سیدالشهدا هستیم و امروز استکبار جهانی نماینده لشکر کفر هستند که در مقابل خط سیدالشهدا خاکریز زده‌اند.

وی با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با انقلاب اسلامی تصریح کرد: راه اندازی و بازگشایی سفارتخانه این کشور در ایران غیر قابل امکان است زیرا این مکان تنها یک مکان جاسوسی و خرابکاری علیه کشور ما بوده که در تاریخ به اثبات رسیده است.

خدامی متذکر شد: شعار مرگ بر آمریکا از مبانی و اصول اولیه شکل گیری انقلاب اسلامی بوده و همیشه نیز تدوام خواهد داشت.

امام جمعه اندیمشک در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه اندیمشک در طول هشت سال دفاع مقدس، افزود: اندیمشک یک نماد برای حماسه مردمی است که نمونه بارز آن در ششم مهرماه سال 59 در محل «جسر نادری» با کمک ارتش و دیگر نیروها در برابر ارتش متجاوز عراق مقاومت کرده و از سقوط این منطقه جلو گیری کردند.

وی در پایان بیان کرد: امروز نیز نیروهای مسلح ما با آمادگی کامل آماده مقابله با هرگونه شرارت و دشمنان بود و تحت فرامین مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا هرگونه اقدام آنان را با جواب دندان شکن پاسخ خواهند داد.

در این مراسم یگان‌های نمونه تیپ مستقل مکانیزه 72 ارتش جمهوری اسلامی، تیپ حضرت مهدی(عج) سپاه پاسداران و یگان‌های نمونه بسیج عشایر و پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی رژه رفته و توان نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار