تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۰۲۱۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان خبر داد:
آغاز ثبت‌نام اینترنتی آزمون متقاضیان سنجش مهارت خوزستان
: کار ثبت‌نام اینترنتی از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در رشته‌های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش، نان و غله و غیره از ساعت هشت صبح 31 شهریورماه آغاز و تا ساعت 24 دهم مهرماه جاری ادامه دارد
خوزنیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از آغاز ثبت‌نام اینترنتی از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در رشته‌های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش، نان و غله و... خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ رحمن قلاوند امروز اظهار کرد: کار ثبت‌نام اینترنتی از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در رشته‌های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش، نان و غله و غیره از ساعت هشت صبح 31 شهریورماه آغاز و تا ساعت 24 دهم مهرماه جاری ادامه دارد.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند در مدت یاد شده با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir و خرید کارت اعتباری در حرفه مورد نظر خود ثبت‌نام کنند.

قلاوند با اشاره به اینکه آزمون هر حرفه دو مرحله کتبی و عملی است، تصریح کرد: متقاضیان پس از ثبت نام برای شرکت در آزمون سنجش مهارت با مراجعه به سایت یاد شده مراجعه و با درج شناسه پرداخت، شماره پرونده و درج مشخصات فردی کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان، پنجمین آزمون سنجش مهارت در رشته‌های یاد شده در 23 مهرماه جاری برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی باید براساس برنامه زمان بندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

*برگزاری مصاحبه تخصصی تبدیل وضعیت مربیات حق‌التدریس اداره کل

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود از اتمام برگزاری مصاحبه تخصصی تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس این اداره کل خبر داد و گفت: این مصاحبه طی روزهای 29 و 30 شهریورماه جاری و با حضور نمایندگان سازمان، مربیان مصاحبه گر از سایر استان‌ها، تیم روانشناسی و نماینده گزینش انجام شد.

قلاوند با اشاره به برگزاری دو مرحله‌‌‌‌ای این آزمون به صورت کتبی تخصصی و مصاحبه افزود: پیشتر بخش آزمون کتبی تخصصی به انجام رسیده و برای بخش مصاحبه نیز شرایط خاصی همچون بومی بودن، داشتن مدرک تحصیلی معتبر و سابقه تدریس (به‌عنوان امتیاز برای داوطلب) مدنظر قرار گرفت.

وی با اشاره به ظرفیت 4 هزار و 876 نفری تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس به پیمانی در سطح سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، سهم استان خوزستان در این میان را 195 نفر عنوان کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان اضافه کرد: نیروهای شاغل در سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در سه گروه پیمانی، قراردادی و حق التدریس مشغول فعالیتند که طبق زمان بندی انجام شده پس از انجام مصاحبه و طی مراحل اداری و گزینش احکام پذیرفته شدگان تا بهمن ماه امسال صادر می‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار