تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۱۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره آموزش‌ و پرورش خرمشهر وعده داد:
ارتقای سطح علمی مدارس خرمشهر در سال تحصیلی جدید
رئیس اداره آموزش‌ و پرورش خرمشهر، وعده ارتقای سطح علمی مدارس خرمشهر و کسب بالاترین رتبه‌ها در زمینه‌های مختلف را به ﻣﺴﺌولان و دانش‌آموزان داد
صبح امروز زنگ «مهر» و «انقلاب» در خرمشهر با حضور مسئولان نواخته شد.

این آئین با حضور معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر، جانشین فرمانده سپاه خرمشهر و سایر ﻣﺴﺌولان محلی در مدرسه دخترانه شاهد 8 شهریور این شهر برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر در این مراسم اظهار کرد: شما وارث انقلابی هستید که از پیچ‌های خطر گذشته و به اوج افتخار رسیده و دشمنانی که امروز نیز دست از عناد با جمهوری اسلامی بر نداشته‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که توان رویارویی با این انقلاب را ندارد.

عبدالحافظ عنبری خطاب به دانش آموزان با بیان اینکه مهمترین پایگاه و نهاد در هر جامعه آموزش و پرورش است تاکید کرد: هدف آموزش و پرورش، «پرورش» است و امروز اینجا دور هم جمع شده‌ایم تا زندگی کردن را بیاموزیم.

وی، وعده ارتقای سطح علمی مدارس خرمشهر و کسب بالاترین رتبه‌ها در زمینه‌های مختلف را به ﻣﺴﺌولان حاضر و دانش‌آموزان داد و گفت: در این زمینه انتظار می‌رود والدین و آموزش و پرورش در کنار هم و در تعاملی تنگاتنگ گام بردارند.

عنبری در پایان عنوان کرد: جشن آغاز سال تحصیلی نه تنها برای دانش‌آموزان و معلمان و والدین بلکه پیوندی ناگسستنی با خاطرات تک‌تک افراد جامعه دارد، به همین دلیل سطوح مختلف جامعه به فراخور مسئولیت‌ها و توانایی‌های خود در برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن اول مهر ایفای نقش می‌کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار