تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۰۲۲۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار آبادان:
لوازم التحریر 10 هزار دانش آموز آبادانی تامین شد
لوازم و التحریر و اقلام مورد نیاز مدرسه 10 هزار دانش آموز بی بضاعت و کم بضاعت مقاطع مختلف این شهرستان تامین شد
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت:لوازم و التحریر و اقلام مورد نیاز مدرسه 10 هزار دانش آموز بی بضاعت و کم بضاعت مقاطع مختلف این شهرستان تامین شد.

عزیزالله شهبازی چهارشنبه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان دخترانه شهید مریم فرهانیان آبادان افزود:این اقدام با بسیج دستگاه های دولتی، شرکت های صنعتی و بخش خصوصی انجام شده و در آن بخشی از لوازم التحریر، لباس، کیف و کفش دانش آموزان نیازمند تامین شد.

وی بر تامین زیر ساخت های آموزش و پرورش شهرستان به منظور ارتقاء شاخص های آموزشی آبادان تاکید کرد و اظهار داشت:دولت تدبیر و امید بر ارتقاء وضعیت آموزشی شهرستان تاکید دارد.

شهبازی توسعه کیفی بخش آموزش و پرورش و تامین نیاز علمی کشور را از اهداف نظام جمهوری اسلامی و دستور بزرگان دین در آموزه های دینی دانست و اظهار داشت:همه باید برای سرفزاری ایران اسلامی بر دانایی و توانایی خود بیافزایم.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این آیین با قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس مبارک و ارزشمند دانست.

مهدی رفیعی دهکردی گفت:50 درصد از رزمندگان شرکت کننده در جبهه های حق علیه باطل را دانش آموزان و معلمان تشکیل می دادند و آموزش و پرورش با تقدیم شهدای گرانقدری نقش مهمی در پیروزی ایران در جنگ هشت ساله ایفا کرد.

وی با گرامداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:رزمندگان اسلام با امکانات جنگی کم در برابر دشمن تابن دندان مسلح ایستادگی کردند و فرهنگ جدیدی را در جنگ ها تعریف کردند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان نیز در این ایین از واریز 19 میلیارد ریال اعتبار به منظور تجهیز و نوسازی واحدهای آموزشی شهرستان خبر داد و گفت:پنج میلیارد ریال نیز سرانه دانش آموزی به حساب واحدهای آموزشی واریز شد.

جواد علوانیان به آماده سازی واحدهای آموزش برای استقبال از بیش از 47 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در 261 آموزشگاه در قالب پروژه مهر در سال تحصیلی 94-95 اشاره کرد و گفت:350 دستگاه کولر اهدایی سازمان منطقه آزاد اروند به آموزش و پرورش بین مدارس مختلف شهر و روستا توزیع و نصب شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار