تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۱۰۲۴۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
26 آبان؛اولین همایش ملی بررسی ابعاد طرح ۵۵۰ هزارهکتاری برگزار می‌شود
اولین همایش «بررسی ابعاد فنی، اقتصادی، اجتماعی و زیست شناسی طرح توسعه کشاورزی 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری خوزستان» 26 آبان‌ماه امسال به مدت دو روز در اهواز برگزار می‌شود
اولین همایش «بررسی ابعاد فنی، اقتصادی، اجتماعی و زیست شناسی طرح توسعه کشاورزی 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری خوزستان» 26 آبان‌ماه امسال به مدت دو روز در اهواز برگزار می‌شود.
 
امید حاجتی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان و دبیر این همایش اظهارکرد: با توجه به اهمیت و گستردگی طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری، بررسی ابعاد مختلف این طرح مورد توجه قرار گرفته و در همین راستا همایشی تحت این عنوان برگزار می‌شود.

26 آبان؛اولین همایش ملی بررسی ابعاد طرح ۵۵۰ هزارهکتاری برگزار می‌شود
 
وی افزود: این همایش با حضور مسئولان، متخصصان، دانشگاهیان و کارشناسان مربوطه در سالن امام رضا شهرک نفت اهواز برگزار خواهد شد و کسانی که مقاله ارائه داده‌اند و نیز دستگاه‌های اجرایی ذیربط و فعالین این حوزه می‌توانند در آن حضور پیدا کنند.
 
حاجتی تصریح کرد: این همایش در قالب شش محور برگزار می‌شود که شامل منابع آب مورد نیاز، کشاورزی، مسائل زیست محیطی، مسائل اقتصادی، مسائل اجتماعی و فرهنگی، مسائل فنی و مهندسی طرح است.
 
وی خاطرنشان کرد: استانداری خوزستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و نیز موسسه نصر استان برگزارکنندگان این همایش هستند که به ریاست استاندار خواهد بود. علاقه مندان می‌توانند اطلاعات تکمیلی را در سایت www.nc550.ir دنبال کنند.
:
:
:
آخرین اخبار