تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۷۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در صورت تامین اعتبار
پروژه‌های راه مسجدسلیمان تا آخر سال تکمیل می‌شوند
در صورت تامین اعتبارات لازم، تمام پروژه‌های در دست اجرای شهرستان تا پایان امسال به اتمام خواهند رسید
مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: در صورت تامین اعتبارات لازم، تمام پروژه‌های در دست اجرای شهرستان تا پایان امسال به اتمام خواهند رسید.

علی عیدی وندی اظهار کرد: پروژه موج تراشی و روکش آسفالت جاده مسجدسلیمان ـ اندیکا به طول 12 کیلومتر با اعتبار 2 میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی 60 درصد در حال اجرا است.

وی افزود: پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور مسجدسلیمان ـ لالی به طول 12 کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های در دست اجرا است که تاکنون 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

عیدی وندی تصریح کرد: عملیات احداث جاده 4 خطه مسیر سه‌راهی شوشتر تا روستای آبگاه به طول 4 کیلومتر با اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون تومان آغاز شده و تاکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛ این پروژه برای حذف نقاط حادثه خیز و تفکیک خطوط بوده است.

مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان عنوان کرد: تکمیل پروژه جاده خروجی پل تمبی به طول 1200 متر با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های این شهرستان در حوزه راه است.

وی افزود: احداث این جاده موجب حذف جاده غیر اصولی قدیمی، روان شدن تردد و افزایش ایمنی مسیر در محور مسجدسلیمان ـ هفتکل شده است.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: مسجدسلیمان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
0
3
جاده میانبرچی شد
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
0
0
مخصوصا کوچه پس کوچه هاش .. جاده های اصلی .. جاده ی بیرون شهر و داخل شهر با این همه خرابی و گودال های یهویی که همه جاش فراوانه مخصوصا جاده ی گلگه ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
0
2
در صورت تامین اعتبار؟؟!!!!!!!
آقا بگید کی اعتبار تامین میشه . نه در صورت تامین....
:
:
:
آخرین اخبار