تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۰۲۸۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل حج و زیارت خوزستان عنوان کرد:
تعداد جان باختگان و مفقودین خوزستانی حادثه رمی جمرات منا به 6 تن رسید
مفقودین خوزستانی به چهار نفر افزایش پیدا کردند حسن بغلامی، فواد مشعلی زاده، حسین بیت غانم و محمد سعید سعیدی راد از آبادان از مفقودین خوزستانی حادثه منا هستند که جستجو برای یافتن این حجاج هنوز ادامه دارد
خوزنیوز: مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: بر اساس تازه ترین آمار تعداد جان باختگان و مفقودین خوزستان در حادثه منا به 6 نفر رسید.

ناصر حویزاوی در گفت و گو با خبرنگار خوزنیوز با تسلیت درگذشت حجاج ایرانی در حادثه رمی جمرات اظهار داشت: کشته شدگان خوزستانی حادثه دلخراش منا، عبدالستار شنیاری نصاری و امین باوی از آبادان هستند.

وی در خصوص مفقودین خوزستانی این حادثه ادامه داد: مفقودین خوزستانی به چهار نفر افزایش پیدا کردند حسن بغلانی، فواد مشعلی زاده، حسین بیت غانم و محمد سعید سعیدی راد از آبادان از مفقودین خوزستانی حادثه منا هستند که جستجو برای یافتن این حجاج هنوز ادامه دارد.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان بیان کرد: به خواست خانواده عبدالستار شنیاری نصاری پیکر این مرحوم در مکه مکرمه تدفین خواهد شد که با توجه به مکاتبه های انجام شده با دفتر نمایندگی در عربستان هنوز اجازه را صادر نکرده اند.

وی افزود: همچنین خانواده امین باوی درخواست دفن پیکر این شهید در اهواز را دارند که با ورود پیکر این مرحوم اقدامات خاکسپاری در گلزار شهدای اهواز انجام خواهد شد.

حویزاوی با بیان اینکه بیمارستان های مکه طائف جده و منا مورد بررسی قرار گرفت اما خبری از مفقودان نداریم، گفت: متاسفانه با روندی که افزایش آمار جانباختگان را داریم، آمار کشور رو به افزایش است. همانطور که آمار جان‌باختگان همه کشورها درحال زیاد شدن است.

حویزاوی افزود: کلیه هماهنگی های لازم با فرودگاه، فرمانداری آبادان، بنیاد شهید و امور ایثار گران برای برگزاری مراسم تشیع این شهدا در قطعه شهدا در حال انجام است.

وی در پایان تصریح کرد: فرستادن پیکر  شهدای حجاج ایرانی از امروز به کشور آغاز می شود که به محض ورود اجساد به آبادان کارگزاران آماده یاری رساندن در آیین تشییع شهدای حادثه تلخ منا هستند و برای استقبال از این شهدا مراسمی در خور شان این زایران خانه خدا را برگزار خواهیم کرد.
:
:
:
آخرین اخبار