تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۰۲۸۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی جدید دزفول معرفی شد
در این مراسم با تقدیر از تلاش های احمد چنداز، علی الهامی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان دزفول معارفه و مشغول به کار شد
فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان دزفول امروز در مراسمی معرفی شد.

احمد چنداز فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان دزفول پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری و آیین تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول، با بیان اینکه در ابتدای کار ما آمار جرائم شهرستان بالا بود، اظهار کرد: بنابراین سعی کردیم برنامه‌های خود را در دو محور با اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت پیگیری کنیم که در اهداف کوتاه‌مدت، جرائم خشن از جمله سرقت‌های مسلحانه، قتل و شرارت‌ها را در دستور کار قرار دادیم و در کمتر از یک ماه موفق شدیم که عاملان اصلی شرارت‌ها را دستگیر کنیم.

وی با بیان اینکه در ادامه در سال ۹۳ از کاهش ۳۰ درصدی جرائم در شهرستان برخوردار شديم، افزود: در کنار شهرستان مسجدسلیمان توانستیم به این مهم که حاصل تلاش و همت تمام کارکنان فرماندهی بود دست یابیم، هرچند بازهم نگرانی‌هایی وجود داشت.

فرمانده سابق نیرو انتظامی دزفول عنوان کرد: در ادامه توسعه زیرساخت‌های شهرستان را محور کاری قراردادیم و توانستیم در بحث امنیت، تعداد ۶ دوربین را در سطح شهرستان نصب کنیم که از این جهت، دومین شهر استان بودیم هرچند با توجه به گستردگی دزفول این شهرستان به بیش از ۵۰ دوربین دیگر نیازمند است که امیدواریم مسئولان و به‌ویژه فرمانداری به این موضوع توجه کنند.

چنداز همچنین به احداث شبکه‌های فیبر نوری به‌عنوان دومین شهرستان استان پس از اهواز در راستای توسعه زیرساخت‌ها اشاره کرد و گفت: این شبکه‌های فیبر نوری با توجه به کیفیتی که دارند در بحث ارتقای دوربین‌ها و امنیت تأثیر زیادی دارند.

وی به احداث و مرمت کلانتری‌های شهرستان اشاره کرد و افزود: برخي از کلانتری‌ها فرسوده بودند که توانستیم آنها را مرمت کنیم ضمن اینکه با توجه به وجود کلانتری‌های مصوب غیرفعالی که داشتیم توانستیم کلانتری ۲۰ منطقه زيباشهر را راه‌اندازی کنیم.

فرمانده سابق نیرو انتظامی دزفول با بیان اینکه در سال ۹۳ این شهرستان به ازای هر ۱۰ هزار نفر از ۶۶ جرم برخوردار بود، عنوان کرد: از این نظر در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان از نرخ پایین جرم برخوردار بودیم و در پایان سال ۹۳ پس از اهواز رتبه دوم استان را در بحث مقابله با جرائم داشتیم. ضمن اینکه در یک نظرسنجی و ارزیابی که از سوی ناجاي استان بین عموم مردم برگزار شده بود، نیروی انتظامی دزفول رتبه قابل قبولی را در بحث رضایتمندی شهروندان کسب کرد و تنها شهر استان بود که رنگ سبز این نظرسنجی را به دست آورده بود.

وی از استقرار یگان ویژه شمال خوزستان در دزفول خبر داد و گفت: مقررشده تا یک واحد برای استقرار این یگان در راستای تأمین امنیت بیشتر در دزفول احداث شود که دستگاه‌های متولی باید این مهم را هر چه زودتر عملی کنند.

فرمانده سابق نیروی انتظامی دزفول به سرقت مسلحانه طلافروشی و دستگیری عاملان آن در کمتر ۱۲ ساعت اشاره کرد و گفت: در مدت اخیر دو مورد آدم‌ربایی داشتیم. در مورد اول که از پیچیده‌ترین عملیات‌ها بود و بسیار کار دشوار و سختی بود، توانستیم گروگان را آزاد و عاملان آن را دستگیر کنیم. مورد دوم آدم‌ربائی نیز که در چند روز گذشته رخ داد، موفق شدیم در کمتر ۲۴ ساعت آدم‌ربایان را با همکاری دادگستری و نیروهای اطلاعات دستگیر کنیم.

چنداز در ادامه بیان کرد: تمام پرونده‌های قتل را نیز به سرانجام رسانده‌ایم و باید گفت که در حال حاضر هیچ جرم خشن کشف نشده‌ای در شهرستان دزفول وجود ندارد.

در این مراسم با تقدیر از تلاش های احمد چنداز، علی الهامی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان دزفول معارفه و مشغول به کار شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار