تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۰۲۸۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد:
اشتغال 1000 نفر با شروع طرح تحول نظام سلامت در خوزستان
برنامه طرح تحول در حوزه بهداشت سیمای بیماری‌ها و مرگ و میر را در استان ما تغییر خواهد داد و بیماری هایی که هزینه بسیار زیادی به ما تحمیل می کند با اجرای این طرح تحت کنترل در خواهند آمد
خوزنیوز: برنامه توجیهی رابطان سلامت در مناطق شهری با اولویت حاشیه شهرها با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز روز یکشنبه در سینما هلال اهواز برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر اسماعیل ایدنی در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و ابلاغ سیاست های کلی نظام سلامت توسط مقام معظم رهبری موضوع سلامت جز اولویت های اصلی کشور قرار گرفت و با حمایت همه جانبه مجلس شورای اسلامی طرح تحول نظام سلامت از اردیبهشت ماه سال 93 در حوزه درمان به مرحله اجرا درآمد.

ایدنی ادامه داد: طرح جامع تحول در حوزه بهداشت نیز به عنوان یکی از گام‌های طرح تحول نظام سلامت و در بخش‌های مختلف از جمله تامین سلامت سکونت گاه‌های غیر رسمی در حاشیه شهرها نیز از سال گذشته به مرحله اجرا درآمد و تاکنون افراد زیادی در این زمینه آموزشهای لازم را جهت ارائه خدمات به مردم فرا گرفته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزسکی با بیان اینکه از زمان آغاز طرح تحول نظام سلامت در استان خوزستان تاکنون بیش از هزار نفر از نیروهای بومی بکار گیری شده اند، افزود: با وجود نیروهای توانمند و تحصیلکرده در استان ولی شاهد این هستیم که بیش از 27درصد مردم از بیکاری رنج می برند و این بدلیل نامتناسب بودن آموزش با بازار کار است.

وی گفت: برنامه طرح تحول در حوزه بهداشت سیمای بیماری‌ها و مرگ و میر را در استان ما تغییر خواهد داد و بیماری هایی که هزینه بسیار زیادی به ما تحمیل می کند با اجرای این طرح تحت کنترل در خواهند آمد. وی اظهار امیدواری کرد که تاثیرات این فعالیت ها را به زودی در سطح جامعه و با کنترل بیماری ها و پیشگیری از آنها شاهد باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار