تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۸۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان: می‌توانیم از مدعیان صعود باشیم
مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به نظرم حداقل تا یکی دو هفته دیگر می‌توانیم خودمان را در جمع مدعیان ببینیم
مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به نظرم حداقل تا یکی دو هفته دیگر می‌توانیم خودمان را در جمع مدعیان ببینیم.

حبیب خدریان در خصوص غیبت تیم داماش گیلان مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته هشتم لیگ دسته یک کشور اظهارکرد: این بازی روز گذشته (دوشنبه) برگزار نشد و آن‌طور که ما خبردار شدیم این تیم مشکل مالی داشت و نتوانست مشکل مالی‌اش را برطرف کند. گویا روز گذشته این تیم تمرین کرده است و خود را برای بازی هفته آینده که در گیلان است، آماده می‌کند.

وی بیان کرد: ما برای این بازی به زمین مسابقه رفتیم، کادر داوری و ناظر بازی هم آمد و پس از سه جلسه محرومیت از حضور هواداران، آن‌ها هم آمده بودند ولی تیم داماش نیامد. هر تیمی که مشکل داشته باشد و در مسابقه حضور پیدا نکند، سه امتیاز به حریف آن می‌رسد و ان‌شاءالله این سه امتیاز را به تیم ما هم بدهند.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه درباره شرایط این تیم در فصل جدید لیگ دسته یک کشور و امید به صعود به لیگ برتر، گفت: گفتن این موضوع کمی سخت است. تمرینات تیم ما دیر آغاز شد ولی انتظار می‌رفت که تیم در مسابقات به شکل منسجم خود برسد که خدا را شکر به همین صورت هم است و اکنون تیم پس از گذشت یک ماه از مسابقات شکل ثابت پیدا کرده و کمی هماهنگ شده است و نتایج مورد نظر را هم کسب کرده‌ایم.

وی افزود: به هر حال با طولانی شدن مسابقات، تیم‌هایی که از بضاعت مالی کمتری برخوردار هستند، کم‌کم ضعف‌های‌شان مشخص می‌شود و شروع به کناره‌گیری و عدم حضور در مسابقات می‌کنند ولی بحث، بحث رقابت برای صعود به لیگ برتر است و به نظرم باید تحمل کنیم تا مسابقات حداقل به نیم‌فصل برسد تا شخصیت تیم‌ها مشخص شود.

خدریان گفت: تیم ما یکسری نقایص دارد و باید چند بازیکن به تیم اضافه شوند ولی به نظرم حداقل تا یکی دو هفته دیگر می‌توانیم خودمان را در جمع مدعیان ببینیم و به نظرم می‌توانیم یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: نفت مسجدسلیمان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
0
جمع کن بابا تیمو بدبخت کردین ،،،،، دیگه دست از سر تیم بردارید ،،،..بهروز خان باید بیاد
حسن یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
0
0
انشالله
:
:
:
آخرین اخبار