تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۰۲۹۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش وزارت بهداشت به حوادث اخیر بیمارستان بهبهان
رسیدگی به پرونده پزشکی بیمار و مطابقت اقدامات درمانی انجام شده با استانداردهای درمانی لازم به طور جداگانه با شکایت همراهان بیمار و نیز مسئولین نظارتی بررسی خواهد شد
قائم مقام وزیر بهداشت از پی‌گیری‌ها و هماهنگی‌های لازم وزارت بهداشت با مقامات نیروهای انتظامی استان خوزستان در خصوص حوادث اخیر در یکی از بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی بهبهان خبر داد.

دکتر ایرج حریرچی ضمن اعلام این خبر درخصوص حادثه اخلال در اورژانس یکی از بیمارستان‌های بهبهان، گفت: شورای تامین استان برای این موضوع تشکیل و تصمیم‌گیری‌های لازم در این خصوص اتخاذ شده است. تمام عوامل اختلال در اورژانس شناسایی شده‌اند و برخوردهای قانونی لازم با آنها خواهد شد.

بنابراین گزارش، چندی پیش بیماری 38 ساله با علائم درد سینه به اورژانس یکی از بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی بهبهان مراجعه می‌کند که تمام اقدامات لازم درمانی برای این بیمار انجام می‌شود ولی متاسفانه بیمار به دلیل پارگی شریان آئورت فوت می‌کند.

در پی این اتفاق، تعدادی از جوانان و بستگان این بیمار با متشنج کردن فضای اورژانس بیمارستان، اقدام به شکستن شیشه‌ها و تهدید پرسنل اورژانس می‌کنند.

بنابر اعلام وب‌دا، قائم مقام وزیر بهداشت همچنین درخصوص حادثه روز گذشته بیمارستان شهیدزاده بهبهان که در پی آن دکتر خدادوست، رئیس این بیمارستان مورد اصابت تیر با تفنگ شکاری قرار می‌گیرد، گفت: به طور کامل در جریان جزئیات این حادثه قرار داریم و اقدامات لازم را برای درمان پزشک مصدوم انجام داده‌ایم.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به این که حوادث اخیر در بهبهان بیشتر ریشه در مسائل فرهنگی دارد ، گفت: اقدامات لازم قانونی برای خاطیان و عاملان این حادثه اعمال خواهد شد.

دکتر حریرچی در مورد فوت بیمار مذکور در بیمارستان نیز گفت: رسیدگی به پرونده پزشکی بیمار و مطابقت اقدامات درمانی انجام شده با استانداردهای درمانی لازم به طور جداگانه با شکایت همراهان بیمار و نیز مسئولین نظارتی بررسی خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار