تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۰۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله حیدری:
پایداری و اقتدار نظام اسلامی نتیجۀ فداکاری شهدا و ایستادگی و مقاومت مردم است
تحول ایجاد شده در جهان وگسترش بیداری اسلامی در سراسر جهان حاصل ایستادگی و مقاومت مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس می باشد
خوزنیوز: به مناسبت هفتۀ دفاع مقدس یادوارۀ شهدای شهر سالند مرکز بخش سردشت دزفول برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ آیت الله حیدری در این مراسم فاجعۀ منا را نشان از بی کفایتی رژیم حاکم بر عربستان بر شمرد و اظهار داشت: فاجعۀ منا بیانگر سهل انگاری، و بی توجهی رژیم آل سعود نسبت به میهمانان خانۀ خداست.

وی عملکرد مدیران و مسؤلان کشور را در برخورد با حادثۀ منا را مثبت ارزیابی کرده و افزود: مسؤلان در حد توان خود تلاش و پیگیری می کنند اما پس از گذشت چند روز همچنان آمار دقیقی به دست نیامده است و این یعنی با یک رژیم جاهل، جوان و خام با حکامی بی خرد مواجه هستیم.

آیت الله حیدری با تأکید بر ارزشی بودن اقدام به برگزاری یادوارۀ شهدا در ادامه تصریح کرد: تحول ایجاد شده در جهان وگسترش بیداری اسلامی در سراسر جهان حاصل ایستادگی و مقاومت مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس می باشد.

نمایندۀ مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه  افزود: شهدا با نثار خون خود در دفاع از انقلاب پایه های تظام را مستحکم کرده و موج بیداری را در جامعه ایجاد کردند و یقیناٌ اگر فداکاری و جانفشانی شهدا نبود امروزه ما آسایش و آرامش نداشتیم.

به گزارش خوزنیوز؛ در یادوارۀ شهدای شهر سالند دزفول، حاج صادق آهنگران مداح اهل بیت(ع) با خواندن اشعاری حماسی، خاطرات هشت سال دفاع مقدس را برای حاضران تداعی کردند.
:
:
:
آخرین اخبار