تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۰۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر امور آبفا روستایی شهرستان شوشتر خبرداد:
رفع شکستگی در 100نقطه از شبکه توزیع آب شرب شوشتر
طی یک ماه گذشته 100 مورد شکستگی در خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب روستاهای شهرستان شوشتر توسط اکیپ های تعمیراتی امور آبفار این شهرستان برطرف شد
خوزنیوز: طی یک ماه گذشته 100 مورد شکستگی در خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب روستاهای شهرستان شوشتر توسط اکیپ های تعمیراتی امور آبفار این شهرستان برطرف شد.

به گزارش خوزنیوز؛ مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان شوشتر با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این امور در شهریور ماه سال جاری گفت: تعمیر 8 نقطه از خطوط انتقال، تعمیر 92 نقطه از شبکه توزیع، تعمیر 5 دستگاه پمپ، تعویض 3 مورد شیر فلکه، نصب 2 مورد پمپ جدید، جوشکاری یک مورد از منابع هوایی، نصب 2 الکتروموتور جدید، تعمیر یک عدد شیر فلکه و جابجایی 260 متر خط لوله 5 اینچ بخشی از اقدامات انجام شده توسط این امور در راستای پایداری وضعیت آبرسانی به روستاهای این شهرستان است.

ارژنگ محمدی زاده با بیان اینکه 26 مورد انشعاب خانگی به انشعابات روستایی شهرستان شوشتر اضافه شده است، افزود: با توجه به اهمیت بخش امور مشترکین و لزوم توجه جدی به انشعابات مجاز طرح درخواست توسط اهالی روستاها با فرهنگسازی و اطلاع رسانی مستمر به نتیجه رسید که طی آن در شهریورماه تعداد 26 انشعاب به روستاهای شوشتر اضافه شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت پروژه های در در دست اجرای شهرستان شوشتر اظهار کرد: پروژه تصفیه خانه فاضلاب سردار آباد، فاز دوم پروژه حاشیه گرگر، پروژه آبرسانی به 12 روستای حاشیه شطیط و رفع مشکل آب شرب روستاهای تخت قیصر و شیخ شمس الدین و پیر دالو از جمله مهمترین طرح های هستند که عملیات اجرایی آنها در ماه گذشته ادامه یافت.

محمدی زاده یادآور شد: بخشی از آبرسانی به روستاها بوسیله تانکرهای سیار انجام می شود که در شهریورماه به میزان 1808 متر مکعب آب شرب بهداشتی از این طریق میان مردم روستا توزیع شد.

وی همچنین از 113 سرویس آبرسانی با تانکر سیار در دهستان های شهید مدرس، میان آب، شعیبیه، پادگان ها، سردار آباد و مارکز دولتی نیز در شهریورماه سالجاری خبر داد.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان شوشتر در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به بخش کنترل کیفی آزمایشگاه گفت: انجام 51 نمونه آزمایشات میکروبی، انجام 8 مورد آزمایشات فیزیکو شیمیایی، انجام 8 سری آزمایشات کامل شیمیایی، انجام یک مورد لایروبی حوضچه ها، نصب یک دستگاه کلرزن در تاسیسات دیلم جدید، توزیع پر کلرین میان کلیه تاسیسات های آبرسانی و تعمیر 7 مورد کلر زن از جمله اقدامات انجام شده توسط بخش آزمایشگاه در شهریورماه سالجاری بوده است.
:
:
:
آخرین اخبار