تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۱۰۳۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حذف ناگهانی یک نفر از لیست تجلیل احمدی نژاد درجشنواره شهید رجایی
حیدر بهمنی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران  / حذف ناگهانی نام بهمنی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری از از لیست تجلیل احمدی نژاد درجشنواره شهید رجایی

در حالی در جشنواره شهید رجایی امسال ، رییس جمهور از 20 دستگاه برتر دولتی کشور تقدیر کرد که لطف الله فروزنده معاون توسعه مدیریت رییس جمهور خبر از تجلیل 21 دستگاه و سازمان نمونه دراین جشنواره داده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، روز شنبه جشنواره شهید رجایی با حضور رییس جمهور برگزار و در آن از 20 دستگاه برتر و کارمندان آنها به دلیل قصد و تلاش در امر خدمت رسانی صادقانه به مردم تقدیر شد.

کارکنانی از سازمان سنجش، وزارت آموزش و پرورش ، سازمان بازنشستگی، وزارت دفاع، ستاد هدفمندی یارانه ها، وزارت نفت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت ملی پالایش و پخش ،ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت، شرکت مدیریت منابع آب ایران، مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری، سازمان ملی زمین و مسکن، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان غذا و دارو ، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،اداره کل بیمه خدمات درمانی استان سمنان و اداره کل بازرگانی ایلام با در نظر گرفتن مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی مورد تقدیر قرار گرفتند.

تقدیر از کارکنان 20 دستگاه اجرایی در حالی صورت گرفت که پیش از این فروزنده خبر از تجلیل 21 دستگاه و کارکنان آنها را داده بود.

با پیگیری های خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران مشخص شد که صبح شنبه و قبل از آغاز جشنواره، نام حیدر بهمنی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و مدیر تیم مهار چاه 24 نفت شهر که سال گذشته موفق به مهار آتش این چاه شده بود از لیست 21 نفره حذف شده است.

هنوز از علت حذف ناگهانی نام بهمنی از این لیست و مسئول صادر کننده این دستور خبری در دست نیست.

چاه نفت شهر، سال گذشته دچار حریق شد و درحالی که زمان پیش بینی شده در دنیا برای مهار چنین چاهی ، 6 ماه برآورد شده بود تیم متخصص شرکت ملی حفاری این چاه را ظرف مدت 28 روز مهار کرد.

هرچند سال گذشته سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران به صورت کتبی و رییس جمهور بااهدای لوح ویژه ریاست جمهوری ازاین فرمانده بسیجی تقدیر کردند اما قطعا حذف نام حیدر بهمنی از لیست منتخبان دستگاه های اجرایی کشور دلیلی قابل تامل خواهد داشت./ط
:
:
:
آخرین اخبار