تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۰۳۱۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده لشکر 7 ولی عصر(عج) در دوران دفاع مقدس:
بنیاد 4 خرداد در دزفول راه‌اندازی می‌شود
کارهای ابتدایی ثبت بنیاد 4 خرداد در شهرستان دزفول انجام شده است و به‌زودی این مکان فعال و شاهد انجام فعالیت‌های فرهنگی و مناسبتی در آن انجام خواهد شد
فرمانده لشکر 7 ولی عصر (عج) در دوران دفاع مقدس گفت: کارهای ابتدایی ثبت بنیاد 4 خرداد در شهرستان دزفول انجام شده است و به‌زودی این مکان فعال و شاهد انجام فعالیت‌های فرهنگی و مناسبتی در آن انجام خواهد شد.

سردار محمد رئوفی‌نژاد شب گذشته در گردهمایی بزرگ رزمندگان 8سال دفاع مقدس در دزفول اظهار کرد: برگزاری این همایش‌ها به‌خاطر اتحاد و همبستگی بیشتر و انسجام بین رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: اتحاد و انسجام و هم‌دلی بین رزمندگان لازم و ضروری است و باید از این اتحاد در سطح شهرستان الگوگیری کرد.

فرمانده لشکر 7 ولی‌عصر‌(عج) در دوران دفاع مقدس افزود: با تلاش فراوان رزمندگان در سال آینده دو یادواره بزرگ شهدا در شهرستان دزفول خواهیم داشت که مهمترین آن یادواره شهدای بهداری لشکر 7 در سطح استان است.

رئوفی‌نژاد افزود: حال حاضر در حال تکمیل کردن شناسنامه لشکر 7 ولی‌عصر در دوران دفاع مقدس هستیم و عملکرد این لشکر با همکاری اعضا در حال جمع‌آوری است.

وی در ادامه از تشکیل بنیاد 4 خرداد در شهرستان دزفول خبر داد و افزود: کارهای ابتدایی ثبت این بنیاد انجام شده است و به‌زودی در سطح شهرستان فعال و شاهد انجام فعالیت‌های فرهنگی و مناسبتی فراوانی در این بنیاد خواهیم بود.

رئوفی‌نژاد تصریح کرد: در ابتدای نیمه اول سال نیز شاهد افتتاح فاز اول حسینه بزرگ ثارالله در شهرستان خواهیم بود که امیدواریم در این فضای بزرگ بتوانیم کلیه مناسبت‌های فرهنگی را در آن پوشش و برگزار کنیم.

4 خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول در برابر حملات دشمن بعثی عراق در تقویم ملی ایران ثبت شده است .
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار