تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۱۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تولید نفت سنگین و مرغوب از میدان آزادگان شمالی
مجری طرح آزادگان شمالی با تاکید بر این که نفت تولیدی این میدان مشترک نفت سنگین API17- 19 است گفت: تا پایان مهرماه سال‌جاری تولید نفت از این میدان آغاز می‌شود.

تولید نفت سنگین و مرغوب از میدان آزادگان شمالی

 کرامت بهبهانی مجری طرح آزادگان شمالی، در خصوص وضعیت این پروژه اظهار داشت: ما هم اکنون ۳۰ فعالیت را همزمان در این میدان مشترک انجام می‌دهیم به طوری که میزان پیشرفت آن بالای ۹۵ درصد است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر قسمت‌های این میدان نفتی، پیش راه‌اندازی شده است گفت: چندین ماه قبل ۵۸ حلقه چاه به اتمام رسیده و چاه‌های این میدان در موقعیتی قرار دارند که می‌تواند تولید کند.

بهبهانی افزود: برنامه ما این است که تا پایان مهرماه سال‌جاری ۷۵۰ هزار بشکه نفت را وارد شبکه تولید نماییم به همین خاطر بایستی در شبکه هماهنگی‌هایی صورت گیرد تا تجهیزاتی که در شبکه موجود است بتواند نفت را به راحتی به شبکه منتقل نمایید.

مجری طرح آزادگان شمالی تأکید کرد: نوع نفت تولیدی این میدان مشترک نفت سنگین API۱۷- ۱۹ است که حدود ۵.۶ میلیارد بشکه نفت درجای دارد و پیش‌بینی ما این است که در فاز نخست بر اساس مطالعات صورت گرفته بیشتر از ۷۵۰ هزار بشکه نفت در روز از این میدان تولید شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
0
0
چی به خوزستان خوزستانی میرسه ها؟؟؟
عبود
|
NETHERLANDS
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
0
والا من دارم همین آزادگان شمالی دارم کار میکنم.95% کجا بود.تازه واحدgtg آتیش گرفت
:
:
:
آخرین اخبار