تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۱۰۳۱۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور است
ناجا مظهر اقتدار کشور است که در عرصه های گوناگون با جهاد وصف ناپذیر نظم و امنیت را در جامعه برقرار کرده است
فرماندار اندیمشک با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت:ناجا مظهر اقتدار کشور است که در عرصه های گوناگون با جهاد وصف ناپذیر نظم و امنیت را در جامعه برقرار کرده است.

حمیدرضا گودرزی صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی اندیمشک افزود:حضور نیروهای مسلح در کنار مردم موجب آسایش و آرامش روحی و معنوی مردم در جامعه شده است.

وی اظهار کرد:هفته نیروی انتظامی یادآور زحمات و رشادت های نیروهای خدوم و زحمتکش انتظامی است که برای حفظ امنیت و انضباط جامعه جانفشانی می کنند.

گودرزی شهادت طلبی را ویژگی ذاتی نیروهای نظامی و انتظامی کشور خواند و گفت: ویژگی ارزشمند قشر خدوم نظامی و انتظامی موجب افزایش اعتماد مردم به آنان شده است.

فرماندار اندیمشک گفت:همکاری دو سویه پلیس و مردم در سایه این اعتماد پررنگ تر شده است و این امر بستر ایجاد هرچه بیشتر امنیت را در سطح جامعه فراهم می کند.

وی پیشگیری از جرائم را مهم دانست و گفت:ارتقا آموزش و سطح آگاهی برای همکاری و مشارکت بیشتر مردم در ایجاد امنیت پایدار ضروری است.

سرهنگ اکبر کروندی فرمانداه انتظامی اندیمشک نیز با تشریح خدمات ناجا در این شهرستان گفت:کاهش آمار سرقت و جرائم نشان دهنده تلاش صادقانه ناجا در شهرستان اندیمشک است.

نیروهای نظامی و انتظامی در این مراسم با اجرای ویژه برنامه هایی ، آغاز هفته ناجا را گرامی داشتند.

در این مراسم جمعی از ماموران نیروی انتظامی اندیمشک و خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی تجلیل شدند.

25 مامور نیروی انتظامی اندیمشک در دفاع از کیان اسلامی و انجام ماموریت به شهادت رسیدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار