تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۱۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره تبلیغات شادگان خبر داد:
فعالیت 90 هیئت مذهبی عزاداری شادگان در ماه محرم
رئیس اداره تبلیغات شادگان از فعالیت 90 هیئت مذهبی در سطح شهر و روستاهاى این شهرستان در ماه محرم خبر داد
رئیس اداره تبلیغات شادگان از فعالیت 90 هیئت مذهبی در سطح شهر و روستاهاى این شهرستان در ماه محرم خبر داد.

حجت‌الاسلام عبدالله رضایی‌نسب امروز اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم‌، 45 هئیت در شهر و 45 هئیت در روستاهای این شهرستان جهت عزاداری اربعین حسینی فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: احیا و زنده نگه داشتن نهضت عاشورا سبب زنده نگه‏داشتن و ترویج دائمى مکتب قیام و انقلاب در برابر طاغوت‏‌ها و تربیت کننده و پرورش‌دهنده روح حماسه و ایثار است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان تصریح کرد: در ایام محرم هئیت‌های مذهبی برنامه‌های مختلف مذهبی اعم از سخنرانی، مداحی، سینه زنی و عزاداری سیدالشهدا در سطح شهرستان خواهند داشت.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی و نظارت بر فعالیت‌ هیئت‌های مذهبی در راستای حذف خرافات و پیرایه‌ها، تغذیه فکری هیئت‌های مذهبی، اعزام روحانی برای هدایت و راهنمایی در زمینه برگزاری برنامه های مذهبی و عزاداری این هیئت‌ها و ... از مهم‌ترین اقدامات اداره تبلیغات اسلامی شادگان در قبال این هیئت‌ها است.

رضایی‌نسب در پایان گفت: شهرستان شادگان با همکاری دستگاه‌های اجرایی و هیئت‌های مذهبی آماده برپایی مراسم‌های محرم است و انتظار داریم شاهد برگزاری مراسم باشکوه و پرمحتوا ایام سوگواری امام حسین(ع) و یاران با وفایش باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار