تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۰۳۱۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون مشارکت های مردمی کميته امداد امام خوزستان خبر داد:
مراکز نیکوکاری خوزستان ۳۶ میلیارد ریال کمک جذب کردند
معاون مشارکت های مردمی کميته امداد امام خميني(ره) استان خوزستان گفت: هم اکنون 34 مرکز نيکوکاري در استان خوزستان داير شده است
خوزنیوز: معاون مشارکت های مردمی کميته امداد امام خميني(ره) استان خوزستان گفت: هم اکنون  34 مرکز نيکوکاري در استان خوزستان داير شده است.

به گزارش خوزنیوز؛ محمدرضا  علیپ‍‍ور اظهار داشت: در راستاي استفاده از ظرفيت هاي خيرين و نيکوکاران در محلات، مراکز نيکوکاري با هدف ساماندهي شبکه هاي حمايتي و مردمي و رفع مشکلات مددجويان و نيازمندان با استفاده از امکانات و منابع محلي، مراکز نيکوکاري راه اندازي شد.

وي گفت: هم اکنون 34 مرکز نيکوکاري در استان خوزستان ايجاد گرديده که 29 مرکز در مساجد محلات استان خوزستان و 5 مرکز نيز در اماکن عمومی مانند کتابخانه ی عمومی و یا در کنار مساجد با محوريت مسجد محل فعاليت مي کنند.

علیپ‍‍ور اضافه کرد: مردم خير و نيکوکار در شش ماهه نخست سال جاري با پرداخت بيش از  8 ميليارد ريال به صورت نقدي و 28 میلیارد ریال غيرنقدي به مراکز نيکوکاري به نيازمندان کمک کردند.

معاون مشارکت های کميته امداد امام خميني(ره) استان خوزستان گفت: استفاده از امکانات و منابع محلي، ترويج و تبليغ سنت هاي حسنه اسلامي و جذب کمک هاي مردمي، تسهيل در ارائه خدمات به خانواده هاي تحت حمايت و نيازمندان و همچنين ارتباط با خيرين و نيکوکاران به منظور جذب مساعدت هايشان و توزيع در همان محل از ديگر اهداف راه اندازي مراکز نيکوکاري محله است.
:
:
:
آخرین اخبار