تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۳۲۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت خرمشهر تاکید کرد:
لزوم حفظ اعتماد مردم توسط نیروی انتظامی
امام جمعه موقت خرمشهر با تاکید بر لزوم حفظ اعتماد مردم توسط نیروی انتظامی، تحقق این امر را با ایمان و با حضور شجاعانه در میدان و عملکرد قاطع محقق شدنی دانست
امام جمعه موقت خرمشهر با تاکید بر لزوم حفظ اعتماد مردم توسط نیروی انتظامی، تحقق این امر را با ایمان و با حضور شجاعانه در میدان و عملکرد قاطع محقق شدنی دانست.

به‌ مناسبت هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور امام جمعه موقت خرمشهر و امام جمعه مینوشهر و همچنین معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر و اعضای شورای تامین در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهر برگزار شد.

امام جمعه موقت خرمشهر نیز در سخنان خود در این مراسم، اظهار کرد: امروز در این محل اعلام می‌داریم که ما نیروهای نظامی و انتظامی با تقوا و پارسایی و با اخلاق محمدی، با شکیبایی و خصایص نیک اهل بیت(ع) مایه عزت دین حفظ امنیت، و اقتدار کشور هستیم.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور، نیروی انتظامی را نیروهایی قوی، مقتدر، هشیار، مهربان و دلسوز با مردم و با این وجود صریح و قاطع با متخلفان و مایه افتخار رهبری خواند.

وی نیروی انتظامی را دارای سرمایه‌هایی گرانبها دانست و تصریح کرد: مهمترین سرمایه نیروی انتظامی ایمان و اعتقاد آن‌ها به خداوند و توکل و توسل به اهل بیت(ع) است.

عادل‌پور ادامه داد: پشتیبانی قوی مقام معظم رهبری، پشتیبانی ملت قهرمان و اعتماد مردم سرمایه‌های گرانمایه نیروی انتظامی هستند.

امام جمعه موقت خرمشهر با تاکید بر اینکه نیروهای انتظامی باید حافظ اعتماد مردم باشند، خاطرنشان کرد: تحقق این امر با ایمان، تقوا و پارسایی و با حضور شجاعانه در میدان و عملکرد صریح و قاطع محقق می‌شود.

عادل‌پور همچنین به فاجعه اخیر منا اشاره کرد و آن را واقعه غمبار و مایه اندوه رهبری و تمام مسلمانان دانست و بر لزوم پیگیری این قضیه و خواسته‌های ملت اسلامی در این راستا تاکید کرد.

فرمانده انتظامی خرمشهر در این مراسم به قرائت پیام سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی پرداخت و با اعلام همدردی با خانواده‌های جان باختگان فاجعه منا این اقدام را محکوم کرد.

ادای احترام به شهدای نیروهای مسلح، اجرای مراسم پرچم، تجلیل از خانواده‌های شهدای نیروهای انتظامی و تقدیر از رانندگان، کارکنان بازنشسته نیروی انتظامی و پرسنل اعم از کادر و وظیفه از جمله سایر برنامه‌های اجرا شده در طی این صبحگاه مشترک بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار