تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۰۳۲۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام اسامی جانباختگان خوزستانی منا/ مشخص نیست جانباختگان خوزستانی میان پیکرهای واردشده باشند
هنوز گزارشی مبنی بر وجود پیکر جانباختگان خوزستانی فاجعه منا در میان 104 پیکری که صبح امروز وارد کشور شده، دریافت نکرده ایم
مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: هنوز گزارشی مبنی بر وجود پیکر جانباختگان خوزستانی فاجعه منا در میان 104 پیکری که صبح امروز وارد کشور شده، دریافت نکرده ایم.

ناصر حویزاوی اظهار کرد: امروز 104 پیکر مطهر حجاج ایرانی که در فاجعه منا جان باختند از طریق فرودگاه مهرآباد وارد کشور شد اما هنوز به طور قطعی درباره وجود پیکر جانباختگان خوزستانی در میان آنها نمی‌توان سخن گفت.

وی گفت: تعداد جانباختگان خوزستانی بر اساس آخرین گزارش از وضعیت حجاج، هفت نفر اعلام شده که در میان آنها عبدالستار نصاری و امین باوی از آبادان شناسایی شده‌اند. در این میان فواد مشعلی (از بعثه رهبری)، محمدسعید سعیدی‌زاده، حسین بغلانی، حسین بیت‌غانم از آبادان و آقای قمری از اهواز در فهرست مفقودین این فاجعه قرار داشتند، که به تعداد جانباختگان فاجعه اضافه شدند.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان درباره خبر حذف نام یکی از حجاج خوزستانی از فهرست جانباختگان این فاجعه افزود: در خصوص نام "ایوب پوراحمدیان" که عنوان شد از فهرست جانباختگان خارج شده و از حجاج خوزستانی بوده است، اشتباهی است که در این خصوص رخ داده است. جانباختگان خوزستانی در این فاجعه هفت نفر بوده‌اند که اسامی آنها اعلام شد.

صبح امروز، شنبه (11 مهرماه) پیکر 104 نفر از حجاج ایرانی جانباخته فاجعه منا از طریق فرودگاه مهرآباد وارد کشور شد و از سوی سران سه قوه مورد استقبال رسمی قرار گرفت.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
0
2
متاسفانه از بس که خوزستانی ها تحمل شرایط و آب و هوای بد و سخت براشون عادی شده ، کشته شده های کمتری هم دادند
:
:
:
آخرین اخبار