تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۲۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به‌ مناسبت روز جهانی سالمند
سالمندان رامهرمز تجلیل شدند
به‌ مناسبت روز جهانی سالمند، 30 نفر از سالمندان شهرستان رامهرمز مورد تجلیل قرار گرفتند
به‌ مناسبت روز جهانی سالمند، 30 نفر از سالمندان شهرستان رامهرمز مورد تجلیل قرار گرفتند.

رئیس اداره بهزیستی رامهرمز ظهر امروز در مراسم تجلیل از سالمندان این شهرستان اظهار کرد: سالمند باید به‌ عنوان یک الگوی مقدس در خانواده مورد تکریم و احترام قرار گیرد و توجه و مراقبت و نگهداری از آنان یکی از اصول اخلاقی و قدردانی از زحمات و فداکاری‌های آنان یک وظیفه است.

ماشاالله ویسی‌نژاد افزود: اگر به سالمندان احترام گذاشته و از آنان الگو بگیریم می‌توان در کنترل و کاهش معضلات تاثیر گذاشت.

رئیس اداره بهزیستی رامهرمز تصریح کرد: حضور سالمندان در برنامه‌های فرهنگی می‌تواند علاوه بر ایجاد نشاط و روحیه در بین آنان، خواسته‌هایشان را نیز تامین کند.

وی همچنین عنوان کرد: افراد سالمند قابلیت‌های محدودی دارند و بیش از دیگر بزرگسالان در معرض بیماری، سندرم‌ها و کسالت هستند.

ویسی‌نژاد در پایان گفت: همزبانی و همدلی با کسانی که نخستین سخنان زندگی را به ما یاد دادند، شاید مهمترین همدلی زندگی‌مان باشد، لذا باید این قشر از جامعه را بیش از پیش مورد حرمت قرار دهیم.

در این مراسم که با همکاری کمیته امداد امام خمینی، موسسه کوشا جنوب، کانون بازنشستگان کشوری و مرکز بهداشت رامهرمز برگزار شد، توسط کارشناس مرکز بهداشت، در خصوص تغذیه سالمندان مطالبی ایراد شد و در پایان به رسم یادبود به 30 نفر از سالمندان هدایایی اهدا شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار