تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۲۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره آموزش‌وپرورش خرمشهر:
خانه کنکور برای دانش آموزان خرمشهر راه‌اندازی می‌شود
در حال راه‌اندازی مکانی با عنوان خانه کنکور برای دانش آموزان خرمشهری هستیم که ظرف امسال به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس اداره آموزش‌وپرورش خرمشهر گفت: در حال راه‌اندازی مکانی با عنوان خانه کنکور برای دانش آموزان خرمشهری هستیم که ظرف امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

عبدالحافظ عنبری اظهار داشت: در حال راه‌اندازی مکانی با عنوان خانه کنکور برای دانش آموزان شهرستان خرمشهر هستیم که ظرف امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بابیان اینکه راه‌اندازی خانه کنکور با تأمین اعتبار استانی و حمایت‌های منطقه آزاد اروند محقق می‌شود، افزود: برای تجهیز اتاق‌های رایانه خانه کنکور در راستای آموزش مجازی توسط اساتید مجرب کشور هزینه‌ای بالغ‌بر 1میلیارد تومان برآورد شده است.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش خرمشهر با اشاره بی‌سابقه بودن احداث مکان ویژه آموزش کنکور، عنوان کرد: تنها راه خروج از معضلات فعلی آموزش‌وپرورش خرمشهر همفکری منطقه آزاد اروند با کارشناسان این اداره است و از منطقه آزاد اروند می‌خواهیم توجه ویژه‌ای نسبت به برنامه‌های نرم‌افزاری ارائه‌شده داشته باشند.

وی بیان کرد: منطقه آزاد اروند سرانه نسبتاً خوبی برای مدارس تخصیص داده اما معتقدیم کمک‌ها باید در قالب برنامه مدون آموزشی تحت نظارت آن سازمان مدیریت شود.

عنبری با بیان بهترین راه خروج از چالش کمبود نیروی انسانی اجرای طرح آموزش مجازی است، افزود: آموزش مجازی ضمن بهره‌گیری از زمان می‌تواند در تأمین بخش عمده‌ای از آموزش دوره ابتدایی و متوسطه مؤثر باشد ضمن اینکه دانش آموزان سال چهارم متوسطه از این امکان در مقوله کنکور لازم را بهره می‌برند.

وی عنوان کرد: مدارس خرمشهر با جمعیت بیش از 30هزار دانش‌آموز به دلیل مهاجرت نیروی انسانی با کمبود نیرو مواجه شد و تنها راه جبران این کمبود اجرای طرح آموزش مجازی با همکاری مشترک منطقه آزاد اروند است.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش خرمشهر در تشریح اظهارنظر قبلی خود درباره ناهماهنگی پیش‌آمده در تأمین میز و نیمکت‌های تخصیص‌یافته، افزود: بسیاری از مدارس شهرستان خرمشهر با کمبود میز و نیمکت هستند که بنا بر توافق قبلی برای تأمین این اقلام، به رقم تلاش‌های منطقه آزاد اروند تاکنون تولیدکننده طرف قرارداد مشخص نشده و حل این موضوع نیاز به همت جدی دارد.

وی با تقدیر از تحویل به‌موقع کولرهای خریداری‌شده توسط منطقه آزاد اروند برای مدارس خرمشهر، گفت: یک‌سوم سرانه دانش‌آموزی و تعمیرات مدارس مصوب آن سازمان در ابتدای سال تحصیلی جدید پرداخت شد که امیدواریم به‌زودی سرانه این اداره جهت تحقق اهداف آموزشی واریز شود.

عنبری بابیان اینکه عمده این مبالغ صرف بدهی‌های برق و آب مدارس می‌شود، افزود: بهترین راه رفع موانع پیش روی آموزش‌وپرورش خرمشهر برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور نماینده مردم خرمشهر و منطقه آزاد اروند است.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش خرمشهر گفت: منطقه آزاد اروند، شرکت نفت و گاز اروندان، شرکت کشت نیشکر در غرب کارون نسبت به تأمین سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان این منطقه با حداقل تخصیص دو دستگاه اتوبوس توجه داشته باشند.

وی افزود: آموزش‌وپرورش بودجه‌ای برای تأمین سرویس ایاب و ذهاب این دانش آموزان در اختیار ندارد، در صورت عدم چاره‌جویی دستگاه‌ها برای این امر مهم با ترک تحصیل دانش آموزان به دلیل عدم بضاعت مالی در تأمین سرویس حمل‌ونقل مواجه می‌شویم که با اهداف عالی آموزش‌وپرورش در تضاد است.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
vorojak
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
0
سلام محل ثبت نام خانه کنکور دقیقا کجاست
:
:
:
آخرین اخبار