تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۰۳۲۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاهش 30 درصدی سرقت در گتوند
میزان کشف مواد مخدر در شهرستان گتوند نیز در سالجاری در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال 36 درصد افزایش داشته است
فرمانده انتظامی گتوند از کاهش 30 درصدی سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل عزتی پور شنبه در دیدار با فرماندار گتوند در سالن جلسات فرمانداری گفت:میزان کشف مواد مخدر در شهرستان گتوند نیز در سالجاری در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال 36 درصد افزایش داشته است.

وی افزود:از راه اندازی سامانه 197 پلیس برای دریافت گزارش های مردمی در رابطه با عملکرد پلیس در گتوند خبر داد و افزود: نظارت مردم بر عملکرد پلیس نقش مهمی در بهبود فعالیت این نیرو دارد.

فرمانده انتظامی گتوند خواستار تعامل بیشتر مردم با نیروی انتظامی شد و گفت:تعامل مردم با نیروی انتظامی نقش مهمی در برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد.

وی تقدیر از خانواده شهدای انتظامی،دیدار با خانواده های بازنشستگان ،رژه موتورسواران ،صبحگاه مشترک،مسابقات ورزشی،ارائه مشاوره حقوقی انتظامی ، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا را از جمله برنامه های هفته نیروی انتظامی در گتوند عنوان کرد.

سید مجید صالحی فرماندار گتوند نیز در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت گفت:یکی از راههای ارتقای امنیت آموزش و آگاه سازی جامعه است که در این راستا باید دستگاه های اجرایی همکاری ویژه ای با نیروی انتظامی داشته باشند.

وی امنیت را یکی از عوامل پیشرفت جامعه دانست و گفت:با تلاش سبزپوشان نیروی انتظامی وضعیت امنیت در شهرستان گتوند مطلوب می باشد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: گتوند
:
:
:
آخرین اخبار