تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۰۳۲۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اهواز خطاب به مدیران شهرداری:
مدیران مناطق باید بدنبال احقاق حقوق شهرداری باشند
مدیران مناطق باید بدنبال احقاق حقوق شهرداری باشند و به دقت املاک شرکت‌ها و سازمان‌های مستقر در حوزه استحفاظی شان را ممیزی کنند
نخستین جلسه نیمه دوم سال جاری مدیران مناطق هشتگانه شهر اهواز با حضور شهردار اهواز، معاون مالی و اداری ، قائم مقام شهردار و مشاور هماهنگی مناطق شهردار برگزار شد.

سید خلف موسوی در این جلسه از تلاش ها و روند پیگیری مطالبات شهرداری توسط شهنی مدیر منطقه 7 تقدیر و تشکر کرد و گفت: وصول مطالبات شهروندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و رفع محرومیت مناطق محروم و کم برخوردار نیازمند همراهی هر چه بیشتر مسئولان است.

مدیران مناطق باید بدنبال احقاق حقوق شهرداری باشند

شهردار اهواز افزود: برآورد اعتبار پروژه های عمرانی و خدماتی باید به دقت انجام شود و صورت وضعیت‌ها در مناطق دقیقا کنترل شود.

وی ادامه داد: ما باید به صورت یکپارچه مطالبات مردم را وصول کنیم و طبق قانون هرگونه تخفیف و بخشودگی عوارض امکان پذیر نیست و تنها در نحوه پرداخت عوارض می توانیم با شرکت‌ها و ادارات تعامل داشته باشیم.

موسوی همچنین از تمام مدیران شهرداری اهواز خواست که در انتخاب معاونین خود دقت بیشتری کرده و افرادی که دارای تجربه و تحصیلات مرتبط هستند را به عنوان معاون انتخاب نمایند چرا که دو مقوله تجربه و سابقه در واگذاری مناصب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شهردار اهواز همچنین گفت: صلاحیت و صداقت شرط اول انتخاب افراد است.

مدیران مناطق باید بدنبال احقاق حقوق شهرداری باشند

وی با ذکر این نکته که پرداخت عوارض حق مسلم شهرداری است، اظهار داشت: مدیران مناطق باید بدنبال احقاق حقوق شهرداری باشند و به دقت املاک شرکت‌ها و سازمان‌های مستقر در حوزه استحفاظی شان را ممیزی کنند.

شهردار اهواز  همچنین خواستار پیگیری نامگذاری محله ها ، خیابان‌ها و میادین شهر اهواز شد و تصریح کرد: این موضوع باید به صورت جدی توسط سازمان زیبا سازی و مدیر روابط عمومی و منطقه پیگیری شود. همچنین تابلوهای راهنمایی و مسیر محلات نیز باید در دستور کار قرار گیرد.
:
:
:
آخرین اخبار