تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۳۲۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آمادگی شرکت پشتیبانی امور دام برای توزیع مرغ و گوشت
قیمت متوسط هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد درب سردخانه 22 هزار تومان و مرغ منجمد کیلویی 5100 تومان است اما قیمت این اقلام برای مصرف کننده در جلسه تنظیم بازار استان ویژه محرم و صفر تعیین خواهد شد
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: ما برای توزیع مرغ و گوشت قرمز منجمد در این ایام و ماه‌های محرم و صفر آمادگی کامل داریم.

هادی سلامات اظهار کرد: قیمت متوسط هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد درب سردخانه 22 هزار تومان و مرغ منجمد کیلویی 5100 تومان است اما قیمت این اقلام برای مصرف کننده در جلسه تنظیم بازار استان ویژه محرم و صفر تعیین خواهد شد.

وی افزود: میزان مرغ ذخیره شده 1100 تن و گوشت گوساله وارداتی 300 تن است که در صورت کمبود می‌توانیم اقلام مورد نیاز را از استان‌های کشور وارد استان کنیم.

سلامات تصریح کرد: هر کس با هر تناژی بخواهد می‌تواند با مراجعه مستقیم به ما و یا از طریق سازمان صنعت و تجارت، جهاد کشاورزی استان و شهرستان‌ها این اقلام را تهیه کند.

وی بیان کرد: نهاده‌های دامی به اندازه کافی در انبارها موجود است و تشکل‌های کشاورزی چه حقیقی و چه حقوقی می‌توانند این اقلام را تهیه کنند؛ میزان ذخیره سازی نهاده‌های دامی 33 هزار تن است اما میزان فروش پایین است و علت آن شاید مناسب بودن قیمت این اقلام در بازار باشد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: هر کیلوگرم سویا با قیمت 1625 تومان، هر کیلوگرم ذرت 850 تومان و هر کیلوگرم جو به قیمت 920 تومان عرضه می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار