تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۲۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مرکز بهداشت خوزستان خبر داد:
انیمیشن «جلوگیری از حوادث در کودکان» در خوزستان
رئیس مرکز بهداشت خوزستان از ساخت انیمیشن «جلوگیری از حوادث در کودکان» به‌ مناسبت هفته کودک در استان و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی خبر داد
رئیس مرکز بهداشت خوزستان از ساخت انیمیشن «جلوگیری از حوادث در کودکان» به‌ مناسبت هفته کودک در استان و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

شکرالله سلمان‌زاده در حاشیه جلسه هماهنگی ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک با اشاره به برگزاری هفته ملی کودک اظهار کرد: در این هفته، ارتقای ایمنی کودکان مورد توجه قرار گرفته و بدین منظور اقدامات ویژه‌ای انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: پوستری در این زمینه تهیه شده که از طریق رسانه‌ها و نصب در مناطق مختلف رونمایی خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه انیمیشنی با عنوان «جلوگیری از حوادث در کودکان» تهیه ‌شده که از طریق شبکه‌های اجتماعی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت تأکید کرد: مقاله‌های آموزشی و تحقیقی که توسط اساتید دانشگاهی انجام شده است، در این هفته از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور و روزنامه‌ها در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

سلمان‌زاده ضمن اشاره به روز جهانی تخم‌مرغ در 17 مهرماه توصیه کرد، آموزش و پرورش استان با همکاری بهزیستی به این مناسبت و با توجه به مصادف بودن آن با هفته کودک و با توجه به ارزش غذایی بالای این ماده غذایی، ویژه‌برنامه صبحانه سالم را در سطح مهدهای کودک‌ و مدارس برگزار کند.

وی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مانند یک سفره آب زیرزمینی است که شهری را سیراب می‌کند اما دهانه کوچکی دارد که کمتر دیده می‌شود.

سلمان‌زاده افزود: هفته ملی کودک می‌تواند فرصت بسیار خوبی جهت تعامل کانون و سایر سازمان‌ها و معرفی ظرفیت‌های بالای کانون پرورش فکری در حوزه کودک و نوجوان و شناساندن آن به جامعه باشد.
:
:
:
آخرین اخبار