تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۱۰۳۲۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کمیته امداد اندیمشک خبر داد:
معافیت فرزندان مددجویان اندیمشکی از خدمت سربازی
مدیر کمیته امداد امام خمینی اندیمشک از معافیت ۹۵ نفر از فرزندان مددجویان زیرپوشش این اداره از خدمت سربازی خبر داد
مدیر کمیته امداد امام خمینی اندیمشک از معافیت ۹۵ نفر از فرزندان مددجویان زیرپوشش این اداره از خدمت سربازی خبر داد.

خیرالله قلاوند امروز اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 95 درصد از فرزندان مددجویان زیرپوشش این اداره از خدمت سربازی معاف شدند.

وی افزود: با توجه به این‌که رسالت اصلی کمیته امداد زدودن فقر از جامعه است، معافیت فرزندان ذکور خانوارهای تحت حمایت موجب توانمند‌سازی و تقویت بنیان این خانواده‌ها می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اندیمشک اضافه کرد: معافیت این مددجویان موجبات کمک به تامین معاش و توانمندی خانواده ‌آنان را فراهم می‌سازد.

قلاوند خاطرنشان کرد: مددجویانی مشمول این قانون می‌شوند که به‌ صورت مستمر زیرپوشش کمیته امداد بوده و از مزایای چند خدمتی برخوردار باشند.

وی یادآور شد: همچنین باید مدت 6 ماه از تاریخ زیرپوشش بودن آنان سپری شده باشد و پس از تایید مددکار خانواده می‌تواند از تسهیلات مربوطه بهره‌مند خواهند شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اندیمشک تصریح کرد: فرزندان مددجویان زیرپوشش این کمیته پس از معافیت سربازی در چرخه توانمند‌سازی قرار می‌گیرند و از تسهیلات اشتغال بهره‌مند می‌شوند.

وی در پایان، با اشاره به این که 58 نفر از این افراد دارای مدارک فنی بوده و از مهارت خاص و لازم برخوردار هستند، افزود: همچنین این افراد واجدالشرایط دریافت وام اشتغال بوده که جهت بهره‌مندی و دریافت وام مربوطه به حوزه اشتغال و خودکفایی معرفی شدند.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار